۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۴۲۹۲۲۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

جهان اسلام در سایه مرجعیت شاهد پیشرفت است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که تدبیر، قدرت، دور اندیشی و توجه به همه مسائل نقش مرجعیت را برجسته کرده است، گفت: جهان اسلام در سایه مرجعیت شاهد پیشرفت است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، جمعه شب در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی شخصیتی دور اندیش و با بصیرت است.

 

وی دور اندیش بودن، مدیریت، توان علمی، بصیرت، آگاهی، شجاعت، خستگی ناپذیری و دارای قدرت تعامل، گفت‌وگو با دانشمندان و اندیشمندان جهان را از ویژگی های شخصیتی حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی بیان کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی افزود: افزون بر شخصیت علمی و معنوی حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی ویژگی های دیگری نیز دارند که منشأ خدمات فراوانی بوده است.

 

وی به خدمات علمی، فرهنگی، اجتماعی، رسیدگی به فقرا، امور طلاب و روحانیان حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی اشاره کرد و گفت: تأسیس ده ها کتابخانه نفیس تخصصی از دیگر خدمات ارزشمند وی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که در سایه خدمات حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی امروز مؤسسه «آل البیت» به مرکز اطلاع رسانی جهانی تبدیل شده است، افزود: فعالیت مرکز فلکی و نجومی، شبکه هدهد به زبان های عربی، فارسی و انگلیسی از دیگر خدمات بی نظیر ایشان بوده است.

 

وی علما را تکیه گاه مردم خواند و اظهار داشت: علمای دین همیشه تکیه گاه، پشتیبان و هدایت گر مردم و افکار عمومی بوده و هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که علما افزون بر مسؤولیت معنوی و رسالت پیامبران الهی، منشأ آثار و خدمات ارزشمندی در جامعه بوده اند، خاطرنشان کرد: مرجعیت به عنوان ستاره درخشان آسمان هدایت بوده و از شروع عصر غیبت کبری مسؤولیت هدایت مردم را بر عهده داشته اند.

 

وی امام(ره) را نمونه عظیم مرجعیت خواند و افزود: پس از ایشان رهبر معظم انقلاب ۲۷ سال رهبری الهی مردم را دوش گرفتند و هر روز بر عظمت مردم ایران، اسلام و فرهنگ اهل بیت افزودند.

 

امام جمعه خرم آباد با بیان این که امروز جهان اسلام در سایه مرجعیت شاهد پیشرفت است، خاطرنشان کرد: نمونه دیگر از مرجعیت حضرت آیت الله سیستانی است.

 

وی در ادامه یادآور شد: حضرت آیت الله سیستانی با قدرت موجب استقلال عراق، حفظ تمامیت عراق، برطرف شدن فتنه های بزرگ داخلی و خارجی از عراق شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که استکبار جهانی متوجه شده که مرجعیت از نفوذ فوق العاده ای برخوردار است، اظهار داشت: تدبیر، قدرت، دور اندیشی و توجه به همه مسائل نقش مرجعیت را برجسته کرده است./202/9459/ب1

فاطمه ملکی
ارسال نظرات