۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۴۷۴۸۳۹

سفر ناتمام قالیباف به قم

محمدباقر قالیباف که روز پنج شنبه را برای ملاقات با مراجع و علما در نظر گرفته بود، به دلیل حادثه آتش سوزی در تهران، سفر به قم را نیمه کاره رها کرد.
محمد باقر قاليباف،‌شهردار تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف و هیات همراهش از شهرداری تهران امروز صبح به منظور دیدار با مراجع و علما رهسپار قم شدند، لکن وقوع حادثه تلخ آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو و کشته و زخمی شدن شمار زیادی از ماموران آتش نشانی و مردم، باعث شد تا وی به محض اطلاع از این حادثه دیدارهای خود با مراجع را کنسل کند و به تهران باز گردد.

گزارش خبرگزاری رسا حاکی است، در دیداری که وی با حضرت آیت الله علوی گرگانی داشت، این استاد برجسته با تقدیر از تلاش ها و خدمات شهردار تهران، بر لزوم توجه مسؤولان به اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

استاد برجسته خارج حوزه علمیه قم گفت: کار اگر تجربه در آن نباشد با مشکل روبرو می شود؛ عمل شما شاهد برای مردم است و در این زمینه حق و حقوق مردم رعایت شود.

وی در ادامه افزود : اگر ایمان و انصاف در کار نباشد باعث غضب خداوند خواهد شد؛ روحیه مقاومت و صبر باید حفظ گردد.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در پایان با تاکید بر لزوم توجه بیش از پیش مسؤولان به مقوله مهم اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش رهبر بزرگوار اقتصاد مقاومتی باید در کار شما الگو باشد تا بتوانید همانند گذشته همچنان خدمت به مردم داشته باشید که بالاترین عبادت است.

حضور قالیباف در محل حادثه و نظارت بر عملیات امداد و نجات

بر اساس گزارش رسا، شهردار تهران که به منظور دیدار با مراجع و علما راهی قم شده بود، به دلیل حادثه آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو در تهران، بعد از ملاقات با حضرات آیات وحید خراسانی و علوی گرگانی سفرش به قم را نیمه کاره رها کرد و در محل حادثه حضور پیدا کرد. /9241/پ202/ج

ارسال نظرات