۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۴۸۶۷۸۰
رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور:

اقتصاد مقاومتی مسیر رستگاری ملی است /نتانیوهو نه تورات خوانده و نه تاریخ می‌داند

لاریجانی از اقتصاد مقاومتی به عنوان مسیر فلاح و رستگاری ملی یاد و در ادامه از اظهارات نابخردانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، انتقاد کرد.
علی لاریجانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه 22 اسفند در نطق پیش از دستور مجلس شورای اسلامی، گفت: حضرت ام البنین(س) الگوی همسران و مادران شهید است.

وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری با حضرت آیت الله خامنه‌ای، بیان داشت: رهبر مظعم انقلاب اسلامی به موضوع مهم اقتصاد مقاومتی اشاره داشته‌اند، ما نیز این امر را مسیری برای رستگاری ملی می‌دانیم و بر همین اساس هم امروز گزارشی از عملکرد خود پیرامون موضوع اقتصاد مقاومتی ارائه خواهیم کرد. دولت و وزرا نیز باید در خصوص تحقق امر مهم اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات خصمانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، یادآور شد: نتانیاهو تاریخ قبل از ازسلام ایرانیان را تحریف کرد و حوادث را وارونه جلوه داد، انگار که او نه تاریخ را خوانده و نه تورات را مطالعه کرده است، هرچند از یک صهیونیست نابکار چیزی بیش از این بر نمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه رییس رژیم صهیونیستی به روشنی بیان کرد که پشت جنگ در سوریه رژیم منحوس صهیونیستی است، ادامه داد: وی برای ایجاد صلح در سوریه شرط تعیین کرد و آشکار ساخت که جنگ در سوریه، جنگ علیه مقاومت ضدصهیونیستی است، لذا اگر برخی رهبران کشورهای منطقه تاکنون تردید داشتند که جنگ در سوریه در راستای منافع مسلمانان به ویژه اهل سنت نیست، با این سخنان رییس رژیم صهیونیستی باید موضوع برایشان از ابهام درآمده باشد.

مسئله اصلی ماجراجویی های منطقه از پای درآوردن مقاومت و کشورهای حامی آن است

لاریجانی یادآور شد: مسأله اصلی ماجراجویی‌های منطقه از پای درآوردن مقاومت و کشورهای حامی آن است تا راه برای سلطه کامل رژیم صهیونیستی بر منطقه هموار گردد.

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان، گفت: مجلس شورای اسلامی کشورهای اسلامی را به مطالب اخیر سرکرده رژیم صهیونیستی توجه می دهد، تا حقیقت بحران های سال های اخیر در منطقه را دریابند و از مسیر غلطی که برخی از کشورها در پیش گرفته اند، بازگردند و با دسته بندی های غلط راه را برای این رژیم سلطه طلب هموار نکنند./856/202/ص

ارسال نظرات