۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۴۹۳۸۸۸

اعلام حمایت علما و فضلای شهر ری از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

ائمه جمعه، جماعات، مسؤولان و مدیران حوزه‌ علمیه شهرری از کاندیداتوری حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کردند.
حجت الاسلام والمسلمین رییسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین همایش ستاد روحانیان و طلاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با حضور ائمه جمعه و جماعات،  مسؤولان و مدیران حوزه‌های علمیه در مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرری برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام مهدی اصلانی رییس امور مساجد شهرری، با بیان اینکه جبهه انقلاب به صورت اجماع نسبت شخصیت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اتفاق نظر دارند، گفت: بدنه تبلیغی روحانیت نهاد و رسانه سنتی اسلام کارکرد بسیار بالایی دارد که می‌تواند مطالب را به صورت مطلوب و اقناعی با ارتباط چهره به چهره به مردم انتقال دهد.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به سبب وجود ظرفیت‌ها مزیت‌های فراوانی که دارد در این انتخابات دست برتر را به خود اختصاص داده‌ است، ابراز کرد: در حکم رهبر معظم انقلاب، حضرت آقا وی را با عناینی همچون برخورداری از صلاح، امانت و کار آزموده در مدیریت‌های کلان یاد می‌کنند این سه خصوصیت در انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری کافی است.

حجت الاسلام اصلانی با اشاره به ظرفیت‎های حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، گفت: یکی از ویژگی‌های ایشان جذب آرای ایدئولوژیک است و با جذب آرای توده که مردم مستضعف و حاشیه نشین تشکیل می‌دهند می‌توانند نتیجه انتخابات را به نفع خود رقم بزنند. از دیگر امتیازهای وی در انتخابات پیش رو پدیده انتخاباتی بودن حجت الاسلام والمسلمین رئیسی است چرا که بسیاری از مردم نسبت به انتخاب فرد نوظهور تمایل و رغبت بیشتری دارند.

رییس امور مساجد شهرری اضافه کرد: از دیگر امتیازهای حجت الاسلام والمسلمین رئیسی آن است که رقیبش چون سابقه‌ بدی از وی ندارد نمی‌تواند نسبت به او تصویر سازی منفی داشته باشد همچنین در میان تمام احزاب انقلابی مقبولیت دارد.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون باید در سخنرانی‌ها و محافل عمومی نهضتی در راستای بصیرت افزایی مردم در انتخاب فرد اصلح انجام دهند، عنوان داشت: اقناع گری در حاشیه و اطراف شهرتهران برای انتخاب فرد اصلح بسیار حائز اهمیت است امروز طبقه محروم حامی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی هستند و آمار و دعوتی که مردم از وی برای شرکت در انتخابات داشتند نشان از رای دادن به هنگام مردم به وی داشت که هیچ کاندیدایی با چنین امری روبرو نشده است.

حجت الاسلام اصلانی گفت: سیادت، ارتباط نزدیک ایشان با شهید بهشتی، مورد عنایت امام راحل بودن، داشتن سه دهه مدیریت کلان در پرونده خدمت، اشراف کامل وی به سه قوه، متواضع و فروتن بودن، چشیدن طعم تلخ فقر از همان کودکی، نداشتن کارنامه منفی مانند فساد مالی و اختلاس، رقیب فقر، بیکاری و فساد از اموری است که در کارنامه وی به خوبی می‌درخشد.

رییس امور مساجد شهرری در پایان خاطرنشان کرد: امروز رسانه‌های غربی به زعم خودشان درحال تخریب شخصیت حجت الاسلام  والمسلمین رئیسی هستند درحالی که تخریب آنان نتیجه عکس در اذهان عمومی خواهد داشت./813/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات