۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۴۹۴۰۰۱
رییس جبهه مردمی نیروهای انقلابی چهارمحال و بختیاری:

انتخابات تنها بخشی از فعالیت های جبهه مردمی نیروهای انقلاب است

رییس جبهه مردمی نیروهای انقلابی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری یکی از کارهای اساسی در کشور است، گفت: جمنا یک کار تشکیلاتی است که انتخابات یک بخشی از فعالیت های آن است.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

مرتضی سجادی، رییس جبهه مردمی نیروهای انقلابی چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری یکی از کارهای اساسی در کشور است، اظهار کرد: جمنا یک کار تشکیلاتی است که انتخابات یک بخشی از فعالیتهای آن است.  

وی افزود: در گذشته یک کاندیدای مشخص به استانها و شهرستانها معرفی می ‌شد که امسال با تشکیل جبهه مردمی کار از شهرستانها و استان‌ها آغاز شد به صورتی که نمایندگان از سراسر کشور بر اساس یک چارچوب خاص انتخاب و در 2 همایش در تهران 5 کاندیدا را انتخاب کردند.

رییس جبهه مردمی نیروهای انقلابی چهارمحال و بختیاری با اشاره به انتخاب کاندیدای واحد از سوی جبهه مردمی بیان کرد: هنوز به طور قطعی کاندیدا مورد نظر مشخص نیست اما در مجموع افکار عمومی حدس می ‌زنند که کاندید اصلی کیست.

سجادی با بیان اینکه جمنا عصاره تشکلهای انقلابی است، خاطرنشان کرد: جبهه مردمی در راستای هماهنگی نیروهای انقلابی و تشکلهای اصولگرایی تشکیل شده است.

وی با اشاره به تعامل با همه نیروها تصریح کرد: با برخی از نمایندگان استان ارتباط برقرار شده و افراد و نمایندگانی که تمایل به همکاری دارند در صورت پذیرش چارچوب جمنا آمادگی داریم با همه نیروهای استان ارتباط برقرار کنیم.

رییس جبهه مردمی نیروهای انقلابی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشکیل جمنا در روستاها و شهرستانها گفت: افراد معتمد در روستاها و شهرستان‌ها مشخص و شوراها و کمیته‌ها نیز تشکیل شده است.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: انتخاب افراد شورا براساس انتخابات بوده که البته ممکن است اشکالاتی نیز داشته باشد که این اشکالات رفع می‌ شود.

وی تصریح کرد: بچه‌ های انقلابی در گذشته به صورت جزیره‌ای عمل می ‌کردند که با تشکیل جبهه مردمی بین نیروهای انقلابی در جهت دست‌یابی به اهداف انقلابی هماهنگی لازم ایجاد شده است./302/9457/ب1

ارسال نظرات