۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۵۰۶۸۹۱
آیت‌الله بهشتی:

اقدام موشکی سپاه مایه دلگرمی جبهه مقاومت بود

نماینده مردم استان فارس در خبرگان حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست ها را نمادی از اقتدار نظام اسلامی ایران دانست و گفت: به نظر من این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامی بجا و به‌موقع بود.
آیت‌الله بهشتی

آیت‌الله احمد بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست ها را نمادی از اقتدار نظام اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: به نظر من این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامی بجا و به‌موقع بود.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری بابیان این‌که مردم پس از حادثه تروریستی تهران به دنبال زمینه‌ای برای تجدید روحیه انقلابی بودند، عنوان داشت: ناراحتی امت اسلام از این اقدام کور دشمن شرور در قلب مردم را می‌شد احساس کرد؛ بر همین اساس اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامی به‌موقع و بجا بود و روح زیست انقلابی را در امت اسلام دمید.

آیت‌الله بهشتی اقتدار دفاعی انقلاب اسلامی را اقتداری فراگیر و تعالی‌یافته توصیف کرد و گفت: نظام اسلامی با تکیه‌بر سیاست‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب همواره در مواضع گوناگون مواجهه‌ای حکیمانه و به‌موقع با مسائل پیش روی خود دارد.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: اقدامات اخیر آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه با اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با جواب دندان‌شکن امت اسلام روبرو شد.

وی افزود: به لطف خداوند متعال اقدام شجاعانه و به‌موقع سپاه انقلاب اسلامی ایران که با خوشحالی مردم همراه شد نمادی از اقتدار نظام اسلامی ایران است؛ بر این اساس مردم همه به‌صورت یکپارچه در بستر امتی واحده از این اقدام سپاه خرسند و مسرور هستند و این اقدام به موضوع سربازان اسلام مقدمه دلگرمی و دمیدن روح امید و مقاومت در بین امت اسلام شد.

آیت‌الله بهشتی در پایان به اهمیت حضور گسترده در روز قدس اشاره کرد و گفت: مردم با حضور گسترده خود در روز جهانی قدس به‌نظام سلطه اثبات خواهد کرد که همواره مدافع نظام اسلامی ایران هستند و محکم و استوار بر پای ارزش‌های خود ایستاده و در این راه از هیچ فداکاری دریغ نخواهند کرد./837/ت۳۰۲/ج۱

ارسال نظرات