۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۵۰۷۱۱۰
امام جمعه تبریز:

شهدای مدافع حرم سند عزت واقتدار ایران هستند

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر تجلیل از مقام خانواده شهدای مدافع حرم، گفت: شهدای مدافع حرم سند عزت و اقتدار ایران هستند، اگر این عزیزان نبودند نا امنی در کشور رخنه می کرد.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، خانواده شهدای مدافع حرم ارتش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم امروز دیدار خانواده های شهدای مدافع حرم ارتش، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر تهران، اظهار داشت: کار بزرگ شهدای مدافع حرم در دور نگاه داشتن تروریست‌های داعش بعد از این حادثه دلخراش برای همه هویدا شد.

وی با بیان اینکه اگر شهدای حرم نبودند به تعبیر رهبر انقلاب امروز باید در درون مرزهای کشور و در شهرهای کرمانشاه با تروریسم تکفیری مقابله می کردیم، تصریح کرد: شهید مدافع حرم در را اسلام و امنیت ایران با ایثار و از خود گذشتی در برابر داعشیان وحشی جان خود را فدا کردند.

امام جمعه تبریز اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به برکت خون شهدا و رشادت‌های آنها دانست و ابراز داشت: امنیت و اقتدار امروز ایران مثال زدنی و در جهان بی نظیر است، اقدامات کور تروریستی چون حادثه تهران در اراده و عزم ملت ایران بی تأثیر بوده و بر امنیت کشور خللی وارد نمی کند.

وی با بیان اینکه شهدا رمز پیروزی و موفقیت ایران اسلامی در عرصه های مختلف کشور است، گفت: شهید مدافع حرم با بصیرت و شناخت خود و در صیانت از حرم اهل بیت(ع) وارد میدان مبارزه با تروریسم تکفیری در منطقه شد و جان خود را برای آرمان بزرگ امام و انقلاب ارزانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست های داعشی در دیرالزور سوریه، خاطرنشان کرد: این اقدام سپاه پاسخی کوبنده به حادثه تهران بود که لرزه بر جان دشمنان انداخت، از این کار ارزنده و سنجیده سپاه پاسداران قدردانی می کنیم.

وی با تأکید بر حمایت بیش از پیش از جبهه مقاومت اسلامی، تصریح کرد: نابودی داعش و توطئه تروریستی تکفیری استکبار جهانی و دست نشانده منطقی آنها نزدیک است و این گروه رو به اضمحلال و نابودی است و به فضل الهی منطقه از لوث شرور آنها خالی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربابجان شرقی با بیان اینکه خانواده های مدافع حرم اسوه صبر و استقامت هستند، گفت: قدردانی از خانواده شهدا در حقیقت تجلیل از مقام شهید است، تکریم خانواده شهید در حقیقت گامی در حفظ و صیانت از راه شهید و آرمان شهید است./854/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات