۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۵۰۷۹۳۲
رییس جمعیت علمای صور:

ایران در نوک پیکان مبارزه با پروژه آمریکا قرار دارد

رییس جمعیت علمای صور لبنان تصریح کرد: ایران در نوک پیکان مبارزه با پروژه آمریکا قرار دارد.
شیخ علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان در خطبه های نماز عید سعید فطر که در مسجد مدرسه علوم دینی این شهر برگزار شد، گفت: اگر ثبات مجاهدان نبود کشورهای عربی هم اکنون تجزیه شده و بر اساس نقشه استکبار جهانی به مناطق کوچک تقسیم شده بودند. 

وی افزود: در حالی که حامیان تروریسم در حال نوشیدن سمی هستند که خودشان تهیه کرده اند، محور مقاومت در یک قدمی نابودی پروژه تکفیری در عراق و ان شاء الله در آینده ای نزدیک در سوریه است.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: ما در لبنان به فضل مقاومت و پایبندی به معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت از نعمت امنیت بهره گرفته و امیدواریم از امنیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی نیز برخوردار باشیم و مطالبات ملت به ویژه پس از تصویب قانون انتخابات برآورده شود.

شیخ علی یاسین بر لزوم تمسک بیشتر به گزینه مقاومت تأکید کرد و اظهار داشت: در عید امسال نگاهمان به کودکان و زنان یمنی است که از گرسنگی و بیماری جان خود را از دست می دهند در حالی که ائتلاف دشمن همچنان به قتل مردم و تخریب ساختمان ها و سوزاندن درختان ادامه می دهد. مردان مومن نیز با عزم و صلابت در برابر این وحشی گری ایستاده اند و اراده آنان تحت تاثیر بمباران و محاصره و خونریزی قرار نمی گیرد.

وی تأکید کرد: حاکمان ظالم جهان به ارسال تکفیری ها از سراسر جهان به منطقه می پردازند تا جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدافع مساله فلسطین و مستضعفان و محرومان جهان را محاصره کند. ایران پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی را سرنگون کرده و با پیروزی بر توطئه ها به یکی از قدرت های منطقه مبدل شده است.

رییس جمعیت علمای صور ادامه داد: ایران همواره از مقاومت که پایه های آن را امام موسی صدر بنا نهاد و اولین شکست را بر ارتش مدعی شکست ناپذیری وارد کرد، حمایت می کند و امروزه در نوک پیکان مبارزه با پروژه آمریکایی و صهیونیستی تکفیری که در حال نفس های آخر خود است، قرار دارد./980/ب901/د

ارسال نظرات