۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۵۰۷۹۴۳
عضو ارشد حزب الله:

همه اتهامات علیه حزب الله رد شده است

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که همه اتهامات علیه حزب الله رد شده است.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای سیاسی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که در منطقه حومین التحتا برگزار شد، تصویب قانون جدید انتخابات را یک دستاورد بزرگ توصیف کرد و گفت: برای اولین بار است که چنین مساله پیچیده و حساسی بدون دخالت بیگانگان تصویب می شود. امیدواریم این پیشرفت سیاسی لبنان مورد تحکیم قرار گیرد.

وی اتهام انگیزی علیه حزب الله را محکوم کرد و ادامه داد: کذب بودن همه اتهامات مبنی بر  اینکه حزب الله به پیچیدگی امور پرداخته و ثبات لبنان را نمی خواهد، برای همگان ثابت شده است. 

عضو ارشد مقاومت اسلامی بیان داشت: همه تسهیلاتی که حزب الله در مسائل اساسی کشور به ویژه انتخاب رییس جمهور و تصویب قانون انتخابات ارائه داد، بر حرص حزب در ثبات داخلی دلالت دارد و نشان داد به مراتب از کسانی که مدعی ثبات کشور هستند، حریص‌تر است.

وی تأکید کرد که قانون جدید انتخابات مبانی توافق بین لبنانی ها در مسائل حساس و اساسی را تحکیم کرده و کشور را از خلأ قانونگذاری و قانون سابق و همچنین بحران های سیاسی و صف بندی سیاسی و غیرسیاسی نجات داد.

شیخ دعموش با اشاره به اینکه نسبیت، خواسته ثابت و دائم حزب الله بود، افزود: تصویب قانون نسبیت بر اساس 15 حوزه انتخابیه یک گام مهم در راه سوق دادن کشور به سوی تصویب قانون نسبیت بر اساس یک حوزه انتخابیه خواهد شد./980/ب

 

ارسال نظرات