۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۲۴۴۹۸
مؤسس حوزه علمیه نورآباد:

فعالیت تبلیغی مبلغان در فضای مجازی توطئه فرهنگی دشمنان را خنثی می کند

مؤسس حوزه علمیه نورآباد گفت: حضور و فعالیت تبلیغی مبلغان در فضای مجازی خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمن بوده و جلوی رواج آسیب های اجتماعی را می گیرد.
فضای مجازی

حجت الاسلام سعید امیدیان، مؤسس حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به نقش حوزه و روحانیت در عرصه تبلیغ اشاره و عنوان کرد: تبلیغ، اطلاع رسانی، بصیرت بخشی و آگاه سازی مردم جامعه رسالت خطیر حوزه و روحانیت است.

وی در ادامه با اشاره به گسترش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی یادآور شد: امروز نسل جوان از فضای مجازی استقبال می کنند و باید نسبت به تبلیغ در این فضا هوشیار بود.

مؤسس حوزه علمیه نورآباد با تأکید بر اینکه حوزه و روحانیت نباید فضای مجازی را خالی بگذارند، اظهار داشت: با تبلیغ به موقع و مؤثر باید نسل جوان را نسبت به توطئه ها و دسیسه های فرهنگی دشمن هوشیار ساخت.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از فرصت ها و ظرفیت های موجود در جهت بهره مندی صحیح از فضای مجازی و تبدیل تهدیدها به فرصت خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت ها و فرصتها باید در جهت تبلیغ دین، انتقال معارف دینی و پیام دین اقدام کرد.

مدیرگروه معارف دانشگاه صنعتی قم با اشاره به توانمندی حوزه در سایه توان علمی و فقهی تصریح کرد: روحانیان و مبلغان ما همواره پاسخگوی سؤالات و شبهات جوانان بوده و هستند و حضور روحانیت در صحنه های مختلف خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمن است.

حجت الاسلام امیدیان در ادامه اظهار داشت: روحانیت و طلاب در عرصه بصیرت بخشی و آگاهی بخشی به اقشار جامعه و تلاش در جهت تبیین اهداف اسلام و انقلاب همواره نقش آفرین هستند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات