۱۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۱۱۶۳

شمار مسافران نوروزی قم به 14 میلیون نفر رسید

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم با پایان یافتن دور دوم سفرهای نوروزی از ورود بیش از 14 میلیون زائر و مسافر به استان قم خبر داد.
مسافران
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدحسین موسی پور استاندار قم در سخنانی با اشاره به تدابیر مجموعه مدیریتی استان قم برای میزبانی شایسته از مسافرین نوروزی و زائرین کریمه اهل بیت(س)، میزان رضایتمندی مسافرین ورودی به استان قم را خوب ارزیابی کرد.

وی افزود: در تعطیلات نوروز سال 90 تمامی امکانات و ظرفیت های دستگاه های استان به کار گرفته شد، تا کمبودها و نواقص خدمات رسانی سال های گذشته برطرف شده و قم میزبان شایسته ای برای مسافرین نوروزی و زائرین کریمه اهل بیت(س) باشد.

وی از ورود 14 میلیون نفر به استان قم تا دوازدهم فروردین ماه خبر داد و گفت: از این تعداد حدود 2 میلیون نفر در قم اقامت داشته اند که این آمار افزایش بیش از 30 درصدی ورودی و اقامت مسافرین به استان قم را نشان می دهد.

استاندار قم با اشاره به افزایش تردد در سطح جاده های استان در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، خاطرنشان کرد: با توجه به استفاده مسافرین از محورهای مواصلاتی استان برای بازگشت از سفرهای نوروزی، تدابیر گسترده ای نیز برای کنترل ترافیک محورهای استان و کاهش تصادفات در این جاده ها اندیشیده شده است./917/د102/ص
ارسال نظرات