۲۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۲۲۴۷

بازدید معاون تهذیب حوزه از مؤسسه ولإ منتظر

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر در دیدار با معاون تهذیب حوزه‌های علمیه به تشریح نحوه همکاری این مؤسسه با حوزه علمیه قم پرداخت.
بازدید معاون تهذیب حوزه از مؤسسه ولإ منتظر
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا عزت زمانی مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر با اشاره به اینکه سیاست این مؤسسه همکاری با مراکز فرهنگی حوزوی است، گفت: یکی از طرح هایی که اصرار داریم با نظارت و همکاری حوزه علمیه اجرا شود، طرح راه و رسم طلبگی است.

وی در خصوص جزئیات طرح راه و رسم طلبگی اظهار داشت: این طرح در قالب برگزاری دوره های آموزشی فشرده و تکمیلی، مسابقه کتابخوانی، برگزاری نمایشگاه و چاپ و تکثیر کتاب، قابلیت اجرا دارد.

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با تشریح برنامه های در دست اجرای مؤسسه ابراز داشت: طرح های دیگری همچون دوره های تربیت مبلغ و مربی عصر امام خمینی (ره) و جریان شناسی تاریخ معاصر نیز می توانند با همکاری مراکز حوزوی به نحو شایسته ای برگزار شوند.

وی همچنین در مورد کسب مجوزهای لازم برای ارائه مدرک پایان دوره به فارغ التحصیلان دوره های آموزشی نیز نکاتی را ارائه نمود.

حجت الاسلام حسین خانی معاون تهذیب حوزه علمیه قم در این دیدار ضمن استقبال از برنامه های آموزشی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر گفت: اینگونه فعالیت های مؤسسات فرهنگی مورد تأیید حوزه علمیه می باشد و ما آماده هر گونه همکاری برای برگزاری بهتر آنها هستیم.

وی یکی از نیازهای مخاطبین را تولید فیلم های مستند مربوط با فعالیت های تبلیغی حوزویان دانست و اظهار داشت: عملکرد مؤسسات فرهنگی موجب رفع خلأهای موجود در حوزه می شود و به همین علت کارشناسان حوزوی باید با دقت این برنامه ها را مورد بررسی قرار دهند.

معاون تهذیب حوزه علمیه قم در پایان با اشاره به سابقه همکاری با مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در خصوص تعامل بیشتر در اجرای برنامه های فرهنگی اظهار امیدواری کرد. /901/د102/ص

ارسال نظرات