۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۰۳۰۸۷
مدیر امور بین‌الملل مجتمع آموزش عالی امام خمینی:

تکثیر انقلاب‌های اسلامی در جهان را شاهد خواهیم بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور بین‌الملل مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه حکومت اسلامی در ایران به بهترین شکل، تشکیل شد، بیان داشت: تکثیر انقلاب های اسلامی به شکل انقلاب اسلامی ایران ابتدای راه امت اسلام است.
حجت الاسلام رضا خراساني نژاد مدير ارتباطات و امور بين الملل مجتمع آموزش عالي فقه



حجت الاسلام رضا خراسانی‌نژاد، مدیر امور بین‌الملل مجتمع آموزش عالی فقه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: امروز ندای ایران اسلامی به سایر کشورها رسیده و الگوی مردم مسلمان شده است.

وی بیان داشت: اسلام محمدی همواره در نقطه مقابل استعمار قرار داشته است و البته اسلامی که با سیاست گره بخورد، می‌تواند ارزش‌های اسلامی را به دنیا مخابره کند.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: امروز اعتراضات مردمی نشان دهنده بیداری اسلامی و بصیرت مردم است و می‌توانیم به جرات بگوییم که مردم پیام انقلاب اسلامی را به خوبی دریافته اند.

وی اظهار داشت: مگر احکام اسلامی به جز غیرت، عزت، شرافت و دین محوری و مبارزه با ظلم و کفر است که امروز در قیام های مردم متجلی شده است.

این محقق حوزه علمیه قم با اشاره به سخنی از سید قطب گفت: اگر تمامی عالمان دنیا دست به دست دهند و به جای نوشتن کتابهای علمی و تدریس به یک جزیره بروند و حکومت اسلامی تشکیل دهند تا برای سایر کشورها نمونه و الگو شود ارزش دارد.

وی با اشاره به این که حکومت اسلامی در ایران به بهترین شکل تشکیل شد، بیان داشت: تکثیر انقلاب های اسلامی به شکل انقلاب اسلامی ایران ابتدای راه امت اسلام است.

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: عربستان باید منتظر باشد تا به خاطر ظلم و جنایاتی که در حق مسلمانان مرتکب شده است و در برابر آمریکا و اسرائیل سر خم کرده است، کانون قیام های مردمی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه عربستان در صدد بوده است تا با قدرت نظامی و صرف پول های کلان، الگوی خود را در منطقه و کشورهای اسلامی بسط دهد، گفت: پاکستان، افغانستان، هند، فلسطین، کشورهای حوزه خلیج فارس و خزر بارها توسط دست‌اندازی های عربستان در دامن اغتشاش فرو رفته است.

حجت‌الاسلام خراسانی نژاد ادامه داد: امروز بیداری اسلامی ایجاد و تقویت شده است و دیگر نمی توان آتش خشم مردم مسلمان را فرو نشاند.

مدیر امور بین الملل مجتمع آموزش عالی فقه اظهار داشت: امروز مردم آگاه شده‌اند و بصیرت لازم را به دست آورده‌اند و دوست و دشمن را به خوبی می‌شناسند. /909/ت302/ع

ارسال نظرات