۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۶۳۷

دوره آمورشی آشنایی با فرقه‌های انحرافی در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی دو روزه آشنایی با فرقه های انحرافی در حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز برگزار شد.
نشست
حجت الاسلام میکائیل صفایی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، در حاشیه این دوره آموزشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: دوره آموزشی آشنایی با نحله‌های انحرافی از روز گذشته آغاز و امروز با جمع بندی موضوعات طرح شده به کار خود پایان داد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با حضور دویست روحانی طرح هجرت آذربایجان شرقی در تالار علامه امینی(ره) حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام صفایی ادامه داد: برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی، جلسات پرسش و پاسخ، پخش نماهنگ و فیلم های مستند از فرق ضاله و تبادل نظر با استادان برجسته حوزه های علمیه استان از مهم‌ترین برنامه‌های این دوره بوده است.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه مناطق مرزی استان در معرض تبلیغات گسترده و ضددینی فرق انحرافی مختلف قرار دارد، گفت: روحانیانی که در این دوره حضور داشته اند، اغلب فعال در مناطق حساس تبلیغی بوده اند.

وی در پایان با تاکید بر تغذیه فکری روحانیان مبلغ در استان های مرزی کشور خاطر نشان کرد: مبلغان باید با شبهه های روز آشنا بوده و پاسخگوی نسل جوان و اسلام‌گرا باشند./935/پ202/س
ارسال نظرات