۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۰۵۰۵۵

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با تولیت حرم مطهر حضرت معصومه دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام آقاتهرانی، رییس هیأت امنای مؤسسه فرهنگی ولإ منتظر به همراه اعضای هیأت علمی این مؤسسه فرهنگی با تولیت آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه(س) دیدار و گفت‌وگو کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي امام جمعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رییس هیأت امنای مؤسسه فرهنگی ولإ منتظر به همراه اعضای هیأت علمی این مؤسسه فرهنگی با حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه(س) دیدار و گفت‌وگو کردند.

براساس این گزارش، این دیدار که عصر روز گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، دو طرفین در خصوص اهمیت توجه به مسائل فرهنگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی در این دیدار توجه دادن به نیروهای متعهد و متخصص را در کارهای فرهنگی بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: تلاش کنید در هر مجموعه فرهنگی که فعالیت می‌کنید افرادی را به کار بگیرد که کارآمد و متخصص و متهد باشند.

وی فعالیت در مجموعه‌های فرهنگی را بسیار با اهمیت دانست و افزود: این که شما در مجموعه‌ای همچون مؤسسه علمی و فرهنگی ولإ منتظر فعالیت می‌کنید کار بسیار ارزشمندی است؛ ولی بدانید که مسؤولیت بسیار سنگینی را قبول کرده‌اید و باید این بار را به سرانجام مطلوب برسانید.

امام جمعه قم، بهره گیری از روحانیان سرشناس را در مجموعه‌های فرهنگی بسیار مهم برشمرد و گفت: وجود روحانیانی سرشناس، زمان شناس و حساس در مجموعه‌های فرهنگی بسیار ضروری است؛ زیرا روحانیت می‌تواند خط فکری و فرهنگی مجموعه‌های فرهنگی را ترسیم و هدایت آن را بدست بگیرد و گرنه بدون حضور روحانیت ممکن است کارها سرانجامی مطمئن نداشته باشد.

وی همچنین انجام فعالیت‌های اقتصادی را برای مجموعه‌های فرهنگی زیان آور خواند و افزود: گرچه شما در مجموعه‌‌ای هستید که تنها به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازید؛ اما مراقب باشید که خدای نکرده به مسائل اقتصادی آلود نشوید، زیرا کارهای اقتصادی بسیار شیرین و وسوسه انیگز است و ممکن است شما را از هدف اصلی‌تان دور کند.

همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام عزت زمانی رییس مؤسسه  فرهنگی ولإ منتظر به ارائه گزارشی از این مرکز فرهنگی پرداخت.

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی نیز در این دیدار با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی به عنوان تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: با آغاز به کار شما فعالیت‌های خوبی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز شده و ما نیز آماده هر گونه همکاری با شما هستیم./917/پ202/ص
ارسال نظرات