۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۸۲۳
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

ترویج فرهنگ اهل بیت تنها راه خنثی کردن اهداف فرقه های انحرافی است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین، ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) را تنها خنثی کردن اهداف شوم فرقه های انحرافی دانست و گفت: امروز نهادهای دینی و فرهنگی به ویژه مراکز تبلیغی وظیفه دارند جامعه را بیشتر با اندیشه های ارزشمند اسلام ناب آشنا کنند.
معاون فرهنگي تبليغات اسلامي قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین امروز در  جلسه شورای هیأت های مذهبی استان، با اشاره به این که امروز فرقه های ضاله و انحرافی قارچ گونه در حال رشد هستند، گفت: نابودی ارزش های اصیل اسلامی مهم ترین هدف فرقه های ضاله است.

وی با بیان این که دشمنان کینه توز اسلام با همه توان خود به مقابله با اسلام و اندیشه های والای اسلامی برخواسته اند، افزود: فرقه های ضاله مهره آمریکا و صهیونیست برای ضربه زدن به تفکر اصیل اسلامی است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با تأکید براین که فعالیت فرقه هایی نظیر شیطان پرستی، بهائیت و وهابیت امروز با حمایت غربی ها وارد فاز جدیدی شده است، خاطرنشان کرد: این گروه های انحرافی تلاش می کند مانع از رشد ارزش های دینی و اسلامی درجامعه شود.

حجت الاسلام حسینی، نسل جوان جامعه را گروه هدف فرقه های ضاله معرفی کرد و با بیان این که فعالیت های خطرناک این گروه های انحرافی هوشیاری مسؤولان دینی و فرهنگی را می طلبد، ادامه داد: این فرقه ها با افکار انحرافی خود تلاش می کنند، نسل جوان را نسبت به فرهنگ اصیل اسلامی بیگانه کنند.

وی، ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) را بهترین روش برای خنثی کردن توطئه های شوم فرقه های ضاله دانست و تصریح کرد: امروز نهادهای دینی و فرهنگی به ویژه مراکز تبلیغی وظیفه دارند جامعه را بیشتر با اندیشه های ارزشمند اسلام ناب آشنا کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین درادامه سخنان خود به نقش هیأت های مذهبی در خنثی کردن توطئه های فرقه های ضاله اشاره کرد وگفت: هر چقدر فعالیت فرهنگی و مذهبی اثر گذار تر و چشمگیر تر باشد فعالیت فرق انحرافی و ضاله بی اثر و ابتر خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی با بیان این که هیأت های مذهبی وظیفه شناسایی و جلوگیری از رشد آسیب وانحراف ها در جامعه را بر عهده دارند، گفت: هیأت های مذهبی با نهادینه کردن اندیشه های والای ائمه اطهار(ع) می توانند نقش مهم و تأثیرگذاری در از بین بردن توطئه های شوم گروه های انحرافی ایفا کنند.

وی در ادامه سخنان خود ترویج فرهنگ اصیل اهل بیت(ع) را از مهم ترین وظایف هیأت های مذهبی دانست و خاطرنشان کرد: هیأت های مذهبی در بهسازی و توسعه فضای فرهنگی دینی جامعه نقش تأثیر‌گذاری بر عهده دارند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: هیأت مذهبی می توانند با تعلیم معارف دینی، ارتقای بصیرت سیاسی مثبت به اعضای هیأت و رصد‌کردن توطئه‌های دشمن در تصمیم‌گیری‌های کلان فکری و فرهنگی مشارکت کنند.

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به تلاش دشمنان برای ورود خرافه و بدعت در هیأت های مذهبی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان قسم خورده اسلام همه تلاش و سرمایه گذاری خود در جهت منحرف کردن اهداف و برنامه های دینی و فرهنگی در سطح کشور به کار گرفته اند./950/پ202/س
ارسال نظرات