۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۸۱۲۴
با حضور معاون تبلیغ حوزه علمیه؛

گردهمایی بزرگ روحانیان طرح هجرت مازندران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی بزرگ روحانیان طرح هجرت مازندران امروز با حضور معاون تبلیغ حوزه علمیه کشور در محمود آباد برگزار شد.
گردهمايي روحانيان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، گردهمایی بزرگ روحانیان طرح هجرت مازندران امروز با حضور حجت الاسلام محمدحسن نبوی، معاون تبلیغ حوزه علمیه کشور در مجتمع نفت محمود آباد برگزار شد.

حجت الاسلام جعفر غفاری، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه مازندران در این مراسم با تأکید بر بهره‌گیری مبلغان از روش‌های نوین تبلیغی در رساندن پیام دینی به مردم گفت: امروز اکتفا کردن به روش های سنتی تبلیغ پاسخگو نخواهد بود.

وی با بیان این که بهره‌گیری از ابزار تبلیغی مناسب، بازدهی و تأثیرگذاری تبلیغ دین را دو چندان خواهد کرد، افزود: در شرایط فعلی که دشمنان از هر روزنه‌ای و با هر روشی برای تضعیف اعتقادات دینی مردم استفاده می‌کنند باید از ابزارهای کارآمد برای تبلیغ دینی استفاده کرد.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه مازندران با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های روحانیان طرح هجرت مازندران گفت: خوشبختانه در طول فعالیت چند ساله این مبلغان در سطح استان میزان رضایت‌مندی مردم از فعالیت های تبلیغی آنان بسیار بالا رفته است.

امام جمعه محمود آباد نیز در ادامه این مراسم به اهمیت تبلیغ در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: تبلیغ دین یکی از اصول اساسی و مهم مورد نظر ائمه معصومین(ع) بوده است.

حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی با اشاره به این که امروز آهنگ تبلیغ با تلاش روحانیان طرح هجرت در سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود، گفت: حمایت از این قشر تأثیر‌گذار که در مناطق محروم و روستایی مستقر هستند ضروری دانست.

وی با بیان این که هجرت یک روحانی به همراه خانواده‌اش از شهری به شهر دیگر و استقرار در یک روستا با امکانات حداقل نشان دهنده دغدغه او به مسائل دینی است، گفت: روحانیت همواره در طول تاریخ دغدغه دینی داشته و در این مسیر همه تلاش خود را به کار گرفته است.

امام جمعه بابلسر با اشاره به اجرای مناسب طرح هجرت در مازندران افزود: این طرح در استان با تلاش مسؤولان حوزه علمیه مطلوب است، اما باید تلاش بیشتری برای تقویت آن صورت گیرد./950/پ202/ع

ارسال نظرات