۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۹۹۵
امام جمعه موقت کوت عبدالله خوزستان:

حوزه‌ علمیه جامع‌ترین مرکز برای تبیین مسأله مهدویت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کوت عبدالله خوزستان با بیان این که ورود غیرکارشناسانه و ابزاری در مسئله مهدویت، باطل و جریانی انحرافی است، ابراز داشت: جامع ترین مرکز برای تبیین مسأله مهدویت حوزه‌های علمیه هستند.
حجت الاسلام جابريان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام جلال جابریان، امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز، عصر امروز در جمع مردم اهواز، با بیان این که هدف اصلی استکبار از سرمایه گذاری های عظیم در سینمای هالیوود، منزوی کردن اسلام و مسئله مهدویت است، اظهار داشت: دین مبین اسلام جاودانه ترین دین الهی و حضرت مهدی(عج) کامل ترین انسان روی زمین است که با ساخت چند فیلم غربی نمی توان آن را خدشه دار و منزوی کرد.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: حضرت حجت بن الحسن(عج) بهار مردمان، طراوت روزگاران، پناه دل شکستگان عالم و نابودکننده حکومت های ظالم و طاغوتی است.

حجت الاسلام جابریان، با تأکید بر این که بهار حقیقی عالم در ظهور حضرت صاحب العصر و الزمان (عج) است، ابراز داشت: در زمان حکومت امام زمان(عج) دیگر خبری از ظلم، ستم و بی عدالتی نیست؛ چراکه در آن دوران بساط ظلم و ستم توسط امام زمان(عج) برچیده و عدالت و سرافرازی جایگزین آن خواهد شد.

وی، با بیان این که پیشرفت علم و دانش از برکات ظهور امام زمان(عج) است، بیان داشت: در دوران ظهور حضرت مهدی(عج) علم و دانش به حدی می رسد که وقتی زن قرآن را باز می کند، فتوا می دهد.

امام جمعه موقت کوت عبدالله با بیان این که ورود غیرکارشناسانه و ابزاری در مسئله مهدویت، باطل و جریانی انحرافی است، ابراز داشت: جامع ترین مرکز برای تبیین مسأله مهدویت حوزه های علمیه هستند.

حجت الاسلام جابریان در پایان سخنان خود تصریح کرد: با ظهور حضرت امام زمان(عج)، عالم از وجود ظالمین و حکومت های طاغوتی و موروثی پاک سازی می شود و ایشان با محور عدالت و ظلم ستیزی حکومت جهانی خود را هدایت و رهبری می کنند./9461/پ202/س
ارسال نظرات