۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۰۹۰۳۲
نویسنده امریکایی:

جنگ و دشمنی رسانه های آمریکا با اسلام

خبرگزاری رسا- استفان لندمن، کارشناس و مفسر مسائل سیاسی در مقاله خود با عنوان "جنگ کثیف آمریکا با اسلام" می نویسد: رسانه های آمریکا با بی انصافی و تبلیغات سوء خود علیه مسلمانان و اسلام وارد جنگ شده اند.
رسانه هاي آمريکا
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از opednews، لندمن می نویسد: پس از حادثه 11 سپتامبر، بهانه به دست مقامات آمریکا افتاد تا مسلمانان را مسببان اصلی این وقایع و جنایات معرفی کنند. برای رسیدن به این اهداف رسانه های غربی نیز باید کمک می کردند تا این موضوع برای جهانیان جا بیفتد و آن را باور کنند.

بنابراین این رسانه ها با ساخت برنامه های مختلف خبری، مستند و تبلیغات، بوق جنگ با اسلام را به صدا درآوردند و از تمامی ابزارها از جمله سینمای هالیوود و غیره استفاده کردند تا وانمود کنند مسلمانان تروریسم و افراطی هستند.

نوسنده مقاله ادامه می دهد: رسانه های آمریکایی به دلیل سیاست های دولت، بدون در نظر گرفتن حقیقت و واقعیت، اتهام توطئه و تروریست بودن به مسلمانان می زنند در حالی آنان گناهی ندارند و این اشتباهی است که صورت گرفته است.

لندمن می افزاید: مقامات آمریکا به این بهانه مسلمانان را بازداشت و بدترین شکنجه را اعمال می کند در حالیکه فریاد دموکراسی آن گوش جهان را کر کرده است ولی با مسلمانان برخورد خوبی ندارد و بی دلیل به کشورهای مسلمان حمله می کند و مردم بی دفاع را می کشند.

در ادامه این مقاله آمده است: آمریکا علاوه بر مسلمانان سیاه پوستها و فعالان سیاسی را نیز اذیت کرده و عقاید و نژادشان را مورد تمسخر قرار می دهند و از آنان به نفع خود سوءاستفاده می کنند./982/ب903/گ
ارسال نظرات