۳۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۹۲۴۲
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید:

مدعیان خط امام در فتنه 88 مقابل ولایت فقیه ایستادند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید گفت : فتنه گران در سال 88 با نام و ادعای خط امام(ره) به میدان آمدند؛ اما در مقابل مهمترین میراث امام راحل (ره) که جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بود، ایستادند.
حجت‌الاسلام محمد حسن رحيميان نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران و عضو موسس روحانيون مبارز
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی همایش اندیشه های آسمانی، حجت الاسلام محمدحسین رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثاگران با بیان اینکه جنگ نرم، ناتو و قتل عام فرهنگی خطرناک تر و مهلک تر از جنگ نظامی است، افزود: مساجد، سنگر اصلی برای پیروزی در جبهه جنگ نرم هستند.

وی که در جمع مدیران کانون های فرهنگی مساجد کشور سخن می گفت، با بیان این که خاستگاه انقلاب اسلامی، مساجد بوده است، ادامه داد: همه شهدا از خاستگاه و معراج مسجد، به سوی شهادت شتافتند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثاگران اظهار کرد: تمرکز جنگ نرم بر جوانان ماست و باید مراقب بود چرا که شهدا، بهشتی هستند، اما قربانیان جنگ و شبیخون فرهنگی بهشتی نیستند و به عمق جهنم سقوط می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برقراری پیوند و دست یافتن به حقیقت قرآن و شفا بخش بودن آن زمانی رخ می‌دهد که انسان دارای طهارت باشد و جایگاه کسب پاکی و طهارت، مساجد است.

حجت الاسلام رحیمیان افزود: محصول و ثمره تربیت مساجد، 220 هزار شهید بود که این شهدا به نقطه اوج و عروج ، رسیدند.

وی ادامه داد: 97 درصد شهدا، از قشر مستضعف جامعه بودند و تنها 3 درصد قشر متوسط به بالا را تشکیل می دادند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثاگران با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) درباره اهمیت مساجد، افزود: بنا به بیان روایات، در آن روزی که آفات و تباهی‌ها از آسمان بر مردم و جامعه فرو می‌ریزد، تنها اهل مساجد در عافیت و امان هستند.

وی با بیان این مطلب که برای تجزیه و تحلیل همه مسائل باید به قرآن و اهل بیت (ع) توجه کرد، اضافه کرد: تدبیر خداوند این نیست که زندگی انسان در وضعیت ثابتی بگذرد، لذا زندگی انسان همواره با آزمون‌، فتنه‌، ریزش‌ و رویش‌ها مواجه است و در این آزمون‌ها افراد سست عنصر از مردان راسخ میدان عمل متمایز می‌شوند.

به گفته وی، تکامل و ارتقای انسان درگرو شناخت حقایق است و برای تجزیه و تحلیل همه مسائل باید به قرآن و اهل بیت(ع) تمسک جست؛ چرا که امتحان الهی نیز برای مشخص شدن ریزش ها و رویش هاست.

وی با اشاره به آیه 175 سوره اعراف که علت ریزش‌ها و سقوط‌ها را اطاعت از هوای نفس و دلبستن به دنیا و امور مادی معرفی می‌کند، تصریح کرد: در زمان فتنه برای شناسایی حق از باطل فقط باید به قرآن و اهل بیت (ع) متمسک شد./930/د102/ص
ارسال نظرات