۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۱۳۸۶۵

هشتمین دوره آموزشی کوتاه مدت مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می‌شود

خبرگزاری رساـ هشتمین دوره آموزشی کوتاه مدت مجمع علی حکمت اسلامی با موضوعات مختلف در این مجمع برگزار خواهد شد.
مجمع عالي حكمت اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هشتمین دوره آموزشی کوتاه مدت مجمع علی حکمت اسلامی با موضوعات مختلف در این مجمع از مهرماه سال جاری با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، این دوره‌ها در رشته های نقد و بررسی روان شناسی دین ویلیام جیمز با حضور حجت الاسلام آذربایجانی، فلسفه ذهن(نقاط قوت و ضعف دیدگاه‌های معاصر فلسفه ذهن) دکتر ذاکری برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است، همچنین فلسفه تحلیلی(با رویکرد تطبیقی به مباحث الفاظ علم اصول، حجت‌الاسلام عبدالهی، فرق انحرافی معاصر(صوفیه، غالیان، اهل حق، شیخیه و بهائیت) حجت‌الاسلام رضانژاد از دیگر رشته هایی است که در این دوره کوتاه مدت آموزش داده خواهد شد.

براساس این گزارش، زمان نام نویسی در این‌ دوره‌ها از 10 تا 17 مهرماه اعلام شده و طلاب می‌توانند روزهای از ساعت 8 و سی دقیقه تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 19 به مجمع عالی حکمت اسلامی برای نام نویسی مراجعه کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفتر مجمع عالی حکمت اسلامی واقع در قم، خیابان 19 دی، کوچه 10، قرعی اول سمت چپ، پلاک 5 مراجعه و یا با تلفن 11 ـ 7757610 با پیش شماره 0251 تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، نام نویسی در این دوره‌ها به صورت اینترنتی هم به نشانی
http://www.hekmateislami.com  ممکن است./917/ت303/ص
ارسال نظرات