۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۱۴۰۰۰
با حضور آیت الله طبرسی؛

دومین نمایشگاه پوشش اسلامی در مازندران گشایش یافت

خبرگزاری رسا ـ دومین نمایشگاه پوشش اسلامی با عنوان نور و نجابت امروز در ساری گشایش یافت.
نمايشگاه عفاف و حجاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، دومین نمایشگاه پوشش اسلامی با عنوان نور و نجابت امروز با حضور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از مسؤولان استانی در مصلای امام خمینی(ره) ساری گشایش یافت.

زهرا شرف الدین، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در این مراسم با بیان این که نمایشگاه نور و نجابت از دوازدهم تا نوزدهم مهر ادامه خواهد داشت، افزود: این نمایشگاه با هدف گسترش عفاف و حجاب در جامعه در سه بخش فرهنگی، زنان سرپرست خانوار و بخش پوشش اسلامی دایر می شود.

شرف الدین افزود: به منظور تسهیل در دسترسی به نمایشگاه پوشش نور و نجابت و بهره مندی اقشار مختلف به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، این نمایشگاه در مهرماه و محل مصلای ساری برگزار شده است.

وی همچنین از حضور فعال دو مدرسه علمیه خواهران مرکز استان در این نمایشگاه خبر داد و ادامه داد: بخش پاسخگویی به سؤالات دینی، شبهات و احکام شرعی بر عهده خواهران طلبه است.

شرف الدین از ارائه بیش از سیصد نوع مانتو و چادر از تولیدات داخلی در بخش پوشش اسلامی در این نمایشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: ایجاد غرفه برای کودکان در بخش های قصه گویی، نقاشی و سفالگری، غرفه جشن تکلیف و هم چنین عرضه انواع لباس ها با الگوی اسلامی از مزایای نمایشگاه امسال است.

وی با اشاره به این که در بخش زنان سرپرست خانوار، بانوان محصولات تولیدی خود را در سه غرفه عرضه می کنند، اظهار داشت: این بخش از نمایشگاه با حمایت تشکل های خیریه راه اندازی شده است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از تکمیل سایت جامع عفاف در این نمایشگاه خبر داد و عنوان کرد: ارائه مشاوره به خانواده ها، تدوین بانک های اطلاعات زنان متخصص و محجبه، پذیرش دیدگاه های مردمی و انعکاس آن در سایت یادشده و ارائه نرم افزار ها و بسته های آموزشی و هم چنین بازی های رایانه ای از جمله خدمات این سایت است.

وی با اشاره به این که نمایشگاه امسال به صورت اختصاصی پیرامون عفاف و حجاب است، ابراز داشت: این نمایشگاه در وسعتی معادل دو هزار متر مربع از فردا تا نوزدهم مهرماه در هفتاد غرفه دائر است.

به گزارش رسا، نمایشگاه عفاف مازندران از امروز به مدت یک هفته از ساعت 9 صبح 21 عصر برای بازدید علاقه مندان دائر خواهد بود./950/پ203/س
ارسال نظرات