۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۱۴۳۵۰

معاون آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی و رییس جدید دانشگاه باقرالعلوم معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم معارفه حجت الاسلام شمس الله مریجی به سمت معاونت آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی و ریاست دانشگاه باقرالعلوم(ع) صبح امروز برگزار شد.
حجت الاسلام مريجي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام احمد واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی این نهاد حوزوی گفت: انتظار می رود معاون آموزشی دفتر تبلیغات با اهتمام جدی به فعالیت‌های دانشگاه باقرالعلوم(ع) و مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) و مدرسه علمیه خواهران معصومیه بپردازد.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از ضعف‌هایی که امروز در حوزه مشاهده می‌شود این است که خود را کمتر در مظان موعظه قرار می‌دهیم در حالی که شیوه و سیره سلف صالح ما این بوده است که خود را در معرض موعظه قرار می‌دادند و در مجالس وعظ شرکت می‌کردند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: خدا را شاکریم که جلسات تودیع و معارفه در این نهاد به جای این که جلسات خشک، رسمی و با تشریفات باشد تبدیل به جلسات معنویت و تنبه و التفات به خداوند شده است و این مطلب نشانگر حفظ زی طلبگی عزیزان مسؤول در این دانشگاه است.

وی خاطر نشان کرد: کوچکترین وظیفه ما این است که پاسدار خون شهیدان و حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل(ره) باشیم.

شایان ذکر است، در بخشی از حکم رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، خطاب به حجت الاسلام مریجی معاون جدید آموزشی این دفتر آمده است: انتظار می رود با اهتمام جدی به فعالیت های دانشگاه باقرالعلوم(ع) و مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) در ارتقاء علوم انسانی اسلامی با عطف توجه شایسته به نیازهای حوزه تبلیغی فرهنگی با ایجاد و گسترش آموزش های رسمی و تخصصی تبلیغ، توسعه آموزش های آزاد، با محوریت دانش افزایی طلاب و روحانیون به مباحث روز و توان افزایی آنان در غلبه بر فرق انحرافی، تلاش جهت ارتقاء کیفی و کمی آموزش های حوزوی خواهران در زمینه‌ها و گرایش های مختلف با شناسایی ظرفیت های جدید آموزشی و با جذب اساتید نخبه، با انگیزه و کارآمد به همراه بهره‌گیری از فناوری‌های نوین آموزشی موفق و مؤید باشید.

گفتنی است، حجت الاسلام شمس الله مریجی، دارای مدرک دکترای رشته اندیشه معاصر مسلمین از مرکز تخصصی باقرالعلوم(ع) دفتر تبلیغات اسلامی است و پیش از این عضو هیات علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و معاون پژوهشی آن بوده است./919/پ202/ع

ارسال نظرات