۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۱۸۳۴۱
در رادیو معارف انجام می‌گیرد؛

بررسی اقدامات هالیوود در عرصه موعودگرایی با حضور حسن عباسی

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه فقه و سیره از بررسی تفکر آواتاریسم در اندیشه مهدوی در برنامه تا جمعه ظهور خبر داد .
حسن عباسي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، حجت الاسلام مهدی صفایی مدیر گروه فقه و سیره از بررسی تفکر آواتاریسم در اندیشه مهدوی در برنامه تا جمعه ظهور خبر داد و افزود: از مباحث مرتبط با اسلام و مهدویت، بررسی اقدامات سینمای هالیوود است. به همین منظور از این هفته بخشی را با حضور استاد حسن عباسی رئیس مرکز تحلیل و بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز خواهیم داشت که اختصاص به تحلیل و بررسی مجموعة انیمیشنی "آخرین بادافزار" که فیلم سینمایی "آواتار" محصول سینمای هالیوود نیز بر پایة آن ساخته شده است، دارد.

مدیر گروه فقه و سیره خاطر نشان کرد: مرکز ساخت انیمیشن و سینمای هالیوود سعی دارد با ترویج تفکر آواتاریسم در میان کودکان، نوجوانان و جوانان ادیان و مذاهب مختلف که به گونه‌ای از منجی اعتقاد دارند، گونه‌ای جدید و ساختگی از منجی را ارائه دهد و باورهای آنان را دربارة آخرین منجی به سمتی که خود می‌خواهد سوق دهد.

حجت الاسلام صفایی مبحث "دشمن‌شناسی در اندیشه مهدوی" با کارشناسی استاد حیدری‌ کاشانی و "پاسخ به شبهات در حوزه مهدوی" با کارشناسی استاد حائری را از دیگر بخش‌های برنامه زنده تا جمعه ظهور معرفی کرد.

گفتنی است؛ برنامه تا جمعه ظهور به صورت زنده، جمعه‌های از ساعت 8:30 به روی آنتن می‌رود./917/د102/ص
ارسال نظرات