۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۱۶۵
عضو مجمع روحانیان مجلس:

غرب از قدرت بازدارندگی ایران واهمه دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: واکنش رسانه های غربی به مانور ولایت 90 نشان از آن داشت که غرب به واقع از توانمندی و قدرت بازدارندگی ایران در مواجهه با تهدیدات داخلی در واهمه است.
حجت الاسلام سيد علي محمد بزرگواري
حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده کهکیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با توانمندی های نظامی ارائه شده در رزمایش ولایت 90 اظهار داشت: واکنش رسانه های غربی به این مانور نشان از آن داشت که غرب به واقع از توانمندی و قدرت بازدارندگی ایران در مواجهه با تهدیدات داخلی در واهمه است.

وی افزود: تهدید دانستن مانور ولایت 90 از سوی رسانه های غربی و رژیم صهیونیستی بدان جهت است که نظام سلطه با اعلام قدت نظامی دریایی جمهوری اسلامی و آمادگی کامل ایران در مواجهه با تهدیدات نظامی در آبهای خلیج فارس، بخشی از برنامه های خود علیه منافع نفتی جمهوری اسلامی ایران را بی نتیجه می بیند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم تاکید کرد: آمریکا و دیگر هم پیمانان رژیم صهیونیستی در نظر داشتند با فشار مضاعف اقتصادی بر جمهوری اسلامی ایران و اعمال تهدیدات تحریم نفتی، ملت ایران را وادار به عقب نشینی از مواضع سی ساله خود در قبال استکبارجهانی و صهیونیسم بکنند.

وی با بیان اینکه دولت اوباما همانند دیگر دولت های آمریکا طی سه دهه اخیر احمق تر از آن است که نشان داده می شود، گفت: آنچه که استکبار جهانی در مواجهه با جمهوری اسلامی تا دیروز بدان توجه داشت، قدرت ملت ایران به واسطه باور معنوی و اعتقاد به شهادت بود و آنچه که امروز با آن مواجه است قدرت معنوی ملت ایران توام با توانمندی نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد: نظام سلطه باید بداند آنچه که امروز تحت عنوان جنبش ضد سرمایه داری موجب ترس و واهمه جامعه سرمایه داری غرب شده است؛ نه وقوع اتفاق، بلکه آغاز تحولی بزرگ است که انقلاب اسلامی ایران موجب رخ دادن آن بوده است و به طور قطع ریشه نظام سلطه را خواهد خشکاند و راه مقابله ای برای عدم تحقق آن وجود ندارد.

وی ابراز داشت: غرب به تصور آنکه با مقابله با جمهوری اسلامی، می تواند با موج بیداری اسلامی و جنبش های ضد سرمایه داری غرب را از بین ببرد، اقدامات مذبوحانه ای را در برنامه خود قرار داده است که از آن جمله تهدید چند جانبه جمهوری اسلامی ایران است.

عضو فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری آماده و مجهز به فناوری های پیشرفته است و همانگونه که در مانور ولایت 90 دیده شد، در صورت هرگونه حماقت آمریکا و حامیانش علیه تمامیت ارضی و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران تنگه هرمز با اقتدار مسدود خواهد شد و بیشترین ضررهای مادی نصیب غرب و حامیان رژیم صهیونیستی خواهد شد. /ت302/ج
ارسال نظرات