۰۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۲۱۷۱۶

حزب الله حضور احتمالی برخی اعراب در کنفرانس صهیونیستی «هرتزلیا» را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان حضور احتمالی برخی شخصیت های عربی در کنفرانس «امنیت ملی صهیونیست ها» را محکوم کرد و آن را در راستای استمرار شهرک سازی های صهیونیستی و یهودی سازی قدس ارزیابی کرد.
حزب الله لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان، روز گذشته با صدور بیانیه ای، حضور احتمالی برخی نهادها و شخصیت های عربی را در کنفرانس «امنیت ملی صهیونیست ها» محکوم کرد و گفت: براساس اطلاعات به دست آمده مشخص شده است که برخی از کشورها، نهادها و شخصیت های عربی قصد مشارکت در کنفرانس «هرتزلیا» را دارند که به اصطلاح در خصوص امنیت ملی صهیونیست ها برگزار می شود.

این بیانیه در ادامه آورده است: این اخبار نگرانی های زیادی را به وجود آورده است؛ چراکه چنین اقدامی پیامدهای منفی به دنبال دارد و از آن بوی سازش با دشمن به مشام می رسد؛ زیرا شرکت کنندگان در این کنفرانس که طی چند هفته آینده برگزار خواهد شد باید به امنیت رژیم صهیونیستی و تقویت آن پایبند باشند.

حزب الله لبنان در این بیانیه تاکید کرده است: ما این موضع برخی کشورهای عربی را محکوم می کنیم؛ چرا که مشارکت در چنین نشستی در سایه ادامه یافتن روند یهودی سازی قدس و دستگیری فلسطینی ها وادامه شهرک سازی ها صورت می بندد.

این بیانیه در پایان افزودن است: اگر این اقدام به دنبال تفکرات شخصی این مسؤولان عرب انجام گیرد، مصیبت بزرگی به شمار می آید و اگر به دنبال فشارهای آمریکا صورت پذیرد، مصیبت بزرگ تری است؛ زیرا آنها در برابر خواست آمریکایی ها تسلیم شده اند و بیانگر آن است که این اقدام شرکت کنندگان به ضرر امت اسلامی و مساله محوری آن یعنی فلسطین و قدس شریف است./981/ب903/گ
ارسال نظرات