۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۲۱۷۷۰
آیت الله نوری همدانی:

غرب با تحریم نمی تواند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، با بیان اینکه اتحادیه اروپا با تحریم نفتی ایران طینت درونی خود را ثابت کرد، این تحریم ها را در عزم و اراده ملت بی تاثیر دانست و تاکید کرد: غرب با تحریم نمی تواند به ما ضربه بزند.
1/ آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید روز پنج شنبه در دیدار شماری از اعضای بسیج اصناف، کفر، نفاق و صهیونیسم را مثلت شوم عنوان و بر ضرورت هوشیاری امت اسلام در مقابل این مثلث تاکید کرد.

این مرجع تقلید آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه و دیگر کشورهای استکباری را دشمنان اسلام و ایران دانست و تاکید کرد: تکیه گاه حکومت های دست نشانده منطقه که برخی از آنها سقوط کرده و برخی دیگر نیز در شرف سقوط هستند، وابسته به غرب و دشمنان اسلام است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه این حکومت ها امروز به شدت متزلزل شده اند، تاکید کرد: آمریکا که تکیه گاه تمام آل ها و حکام دست نشانده بود، امروز با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند و موج تسخیر وال استریت مؤیدی بر این نکته است.

وی با بیان اینکه دشمنان از پیشرفت اسلام و مسلمانان ناراحت هستند، اظهار داشت: کینه ای که دشمنان و کفار از اسلام به دل دارند به مراتب بیش از آن چیزی که است که در ظاهر ابراز می کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی، امت اسلام را به شناخت نقشه های دشمنان توصیه و اضافه کرد: لبخندهای ظاهری استکبار یک حیله و ترفند تاکتیکی است و مسلمانان نباید فریب آنها را بخورند.

این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به حیله های غرب، استکبار و اتحادیه اروپا علیه مسلمانان و ملت ایران، تاکید کرد: باید همواره هوشیار باشیم و نقشه های دشمنان را رصد کنیم و موضع گیری درست و دقیقی در برابر آنها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه غرب به خودبزرگ بینی دچار شده است، به تحریم نفتی اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و تاکید کرد: آنها با تحریم نفتی نمی توانند به ما ضربه بزنند اما طینت درونی خود را نشان دادند.

حضرت آیت الله نوری همدانی خطاب به حاضران تاکید کرد: شناخت آسیب هایی که انقلاب اسلامی را تهدید می کند امری بسیار ضروری است که باید به آن توجه کنید.

این مرجع تقلید در ادامه ششم بهمن ماه را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه برجسته توصیف و حاضران را به مطالعه و تامل در تاریخ انقلاب اسلامی و همچنین آگاهی، بصیرت و آمادگی توصیه کرد و گفت: مطالعه تاریخ بسیار درس آموز است و باعث می شود که انسان موضع گیری درستی در برابر حوادث داشته باشد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات