۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۲۱۹۶۰
امام جمعه بناب:

رسانه های خارجی به دنبال بزرگنمایی اشتباهات مدیران نظام هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: رسانه های خارجی با رصد عملکرد مسؤولان به دنبال سوژه سازی و بزرگ نمایی از ضعف ها و کاستی ها هستند.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب امروز در جمع مدیران و مسؤولان نهادهای و دستگاه های اجرایی این شهر با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دولت باید گزارشی از خدمات و دستاوردهای نظام در طول 33 سال گذشته به مردم ارائه دهد.

وی با بیان این که ارائه گزارش عملکرد از ارائه خدمت به مردم نباید با غلوگویی همراه باشد، خاطرنشان کرد: مردم خود بهترین قاضی و ناظر بر اعمال و خدمات مسؤولان و خادمان فعال در نظام هستند، بنا بر این نباید با ارایه برخی گزارش های کذایی سلب اعتماد از سوی مردم صورت گیرد.

حجت الاسلام باقری بنابی اعتماد و همراهی مردم با دولت و نظام را مهمترین سرمایه انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: مسؤولان اجرایی رده بالای کشور باید در شرایط حساس جامعه جهانی مراقب اوضاع و توطئه‌های مختلف داخلی و خارجی باشند.

امام جمعه بناب با تاکید بر این که عدم برخی اظهارنظرها مفید به حال نظام خواهد بود، تصریح کرد: نباید هزینه‌های عدم مدیریت و سوءمدیریت عده ای را مردم پرداخت کنند، رسانه های خارجی با رصد عملکرد مسؤولان به دنبال سوژه سازی و بزرگ نمایی از ضعف ها و کاستی ها هستند.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان از هر طرف برای این نظام خط و نشان می‌کشند، باید با تکیه بر مدیریت قوی و منسجم با آنها مقابله کرد و از دادن شعار و وعده‌های توخالی و غیرقابل حل خودداری کرد، از این رو تحریم نفتی و هر تحریم دیگری با مدیریت کارآمد به ناکامی دشمن می‌انجامد.

حجت الاسلام باقری‌بنابی تصریح کرد یک مدیر و مسؤول موفق و مقتدر آن کسی است که کمتر حرف بزند و بیشتر کار کند و البته در کشور ما چنین مسؤولانی در رده‌های بالای دولت کم نیستند، مردم نیازمند خادمانی بی منت و وظیفه شناس هستند.

امام جمعه بناب در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در خط مقدم مقابله با نظام کفر در جهخان اسلام قرار دارد، افزود: 33 سال است تمام سردمداران کفر، استکبار و شیاطین در خصوی ایران هر قدر توان داشتند به کار بستند و در این راه از هیچ اقدامی کوتاهی نکردند.

وی تصریح کرد: همه این اقدامات تا امروز نه تنها ملت ایران را از پای در نیاورد بلکه مردم ایران را آبدیده‌تر و مصمّم‌تر کرد تا جایی که عزم دانشمندان در مسیر پیشرفت راسخ‌تر از گذشته و روح خودکفایی و خوداتکایی را در کشور ارتقا داد.

حجت الاسلام باقری‌بنابی با اشاره به تحرکات دشمنان نظام در آستانه انتخابات گفت: انتخابات یک امتحان بزرگ برای ملت ایران بوده و دشمن در صدد ماجراجویی‌ها برای دلسردی مردم از نظام و ولایت هستند، غافل از اینکه ملت ایران بعد از هزاران هزار فشار و تهدید در قبال این حرکات ساختگی عقب‌نشینی نکرده و نخواهد کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات