۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۱
کد خبر: ۱۲۲۲۵۳

کتاب قم شناسی رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ در نخستین شب از ایام الله دهه فجر، کتاب قم شناسی با حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور رونمایی شد.
حرم حضرت معصومه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب قم شناسی شب گذشته با حضور حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، رییس سازمان بازرسی کل کشور در قم رونمایی شد.

این کتاب در یک هزار و 200 صفحه از سوی مرکز قم پژوهی و کانون نویسندگان طلاب و فضلای قمی و به همت حجت الاسلام علی بنایی، نماینده مردم قم در مجلس و یکی از نمایندگان طلاب و فضلای قمی تهیه و تدوین شده است.

در این مراسم که شامگاه چهارشنبه در مسجد امام زین العابدین(ع) قم و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، رییس سازمان بازرسی کل کشور به ایراد سخن پرداخت.

وی که با یک ساعت و نیم تاخیر در جلسه سخنرانی حاضر شده بود، به تحلیل و بررسی مسائل داخلی، منطقه ای و تحولات بین المللی پرداخت و تحریم نفتی ایران از سوی اتحادیه اروپا را به خودزنی غرب در شرایط سخت بحرانی کنونی تشبیه کرد.

این فعال سیاسی این گونه تحریم ها و تهدیدات را در عزم و اراده ملت ایران بی تاثیر دانست و با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما در یک پیچ تاریخی بزرگ هستیم، گفت: باید خود را برای ایفای نقش و مسؤولیت در چنین عرصه ای آماده کنیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور، محور مقاومت را علت اصلی هجمه غرب و کشورهای عربی به سوریه دانست و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن اینکه از اصلاحات در سوریه حمایت می کند، اما اجازه نمی‌دهد برخی کشورها برای دستیابی به مطامع شان سوریه را تحت فشار قرار دهند.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از وحدت و همبستگی به عنوان اصلی ترین نیاز کشور در برهه کنونی یاد و همگان را به رعایت این اصل توصیه کرد.

گفتنی است، مراسم گرامی داشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مدت 10 شب در مسجد زین العابدین(ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم شخصیت‌های حوزوی و کشوری به تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی، دستاوردهای نظام و تحلیل شرایط جاری کشور، مسائل منطقه ای و بین المللی خواهند پرداخت.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه کشورمان، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، آیت الله حسینی بوشهری، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدسعیدی، تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع)، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی رییس سازمان بازرسی کل کشور از جمله سخنرانان مراسم گرامی داشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند. /924/پ202/ع

ارسال نظرات