۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۲۲۳۳۱
رییس مجمع روحانیان مجلس:

باید در مقابل تهدیدها اقتدار خود را به نمایش بگذاریم

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد مجلس بر این است که در مقابل موضع گیری های خصمانه و تبلیغ های منفی برخی از دولت های غربی علیه کشور، باید اقتدار خود را به نمایش بگذاریم.
حجت ‌الاسلام محمد تقي رهبر نماينده مجلس هشتم
حجت الاسلام محمد تقی رهبر، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خصوص ارزیابی مجلس در مورد تهدیدهای غرب علیه ایران و طرح تحریم نفتی ایران از سوی اروپا گفت: اعتقاد مجلس بر این است که در مقابل موضع گیری های خصمانه و تبلیغ غربی ها علیه کشور، باید اقتدار خود را به نمایش بگذارد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با اشاره به صحبت های امام خمینی(ره) گفت: ایشان تاکید کرده اند که باید در مقابل کشورهای سلطه گر ایستادگی کرد و نباید صحنه را ترک نمود و در این خصوص تشبیهی را به کار برده اند که اگر از مقابل سگ بگریزی تو را دنبال و در صورت ایستادگی عقب نشینی می کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در خصوص رای مجلس مبنی بر قطع ارتباط با انگلیس، قطعا این کشور از سر ذلت، درخواست برقراری مجدد ارتباط را خواهد داشت، همان گونه که سفرای برخی از کشورهای اروپایی پس از تعطیلی سفارت انگلیس، ایران را ترک و سپس با شرمندگی بازگشتند.

وی با اشاره به واکنش سایر کشورها نسبت به رفتارهای دولت های اروپایی در مقابل ایران گفت: اکنون بسیاری از کشورها، دیگر به این رفتارهای کشورهای اروپایی توجه نکرده و مصالح خود را در این امر در نظر می گیرند./955/ت302/ج
ارسال نظرات