۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۲۲۳۳۷
نماینده اصولگرای مردم در مجلس:

آتش تصمیمات اروپا قطعا دامن خود آنها را خواهد گرفت

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح تحریم خرید نفت ایران، گفت: قطعا آتش این تصمیمات دامان خود اروپا را خواهد گرفت، و این رفتار برای اروپا بیش از ایران آُسیب زا بوده است.
آتش تصمیمات اروپا قطعا دامن خود آنها را خواهد گرفت
اصغر گرانمایه پور، نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خصوص تحریم نفتی ایران توسط اروپا گفت: تحریم نفتی ایران از سوی اروپا نشان دهنده درماندگی استکبار در برخورد با نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

نماینده اصولگرای مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای اروپایی گفتمان منطقی در مقابل نظام اسلامی ایران ندارد، گفت: کشورهای اروپایی به دلیل نداشتن یک گفتمان منطقی، اقدام به رفتارهایی مثل تحریم نفت ایران می کنند.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قطعا آتش این تصمیمات دامان خود اروپا را خواهد گرفت، و این رفتار برای اروپا بیش از ایران آُسیب زا بوده و سخنان جدید مطرح شده از سوی اروپا نیز حکایت از پشیمانی این کشورها در تحریم نفت ایران دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که این تحریم ها به چه میزان می تواند برای کشور زیان آور باشد، گفت: این تحریم ها برای ایران ضرر غیرقابل جبرانی نداشته و دنیای غرب در دوران جنگ، تجربیات بسیاری در خصوص استقامت و کارآمدی ایران به دست آورده است.

وی در ادامه افزود: در دوران جنگ تقریبا تمام دنیا به کمک دشمن ایران شتافت تا بتواند به ایران صدمه بزند در حالی که ایران با وجود جوانان خود توانست برنده اصلی جنگ باشد.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در خصوص واکنش مجلس به تحریم نفت ایران در مقابل اروپا گفت: نمایندگان مجلس در حال بررسی طرح تحریم ارسال نفت به اروپا هستند؛ همچنین تحریم نفت ایران سبب گران شدن نفت شده و آسیب بیش تری به کشورهای اروپایی وارد خواهد کرد./955/ت302/ج
ارسال نظرات