۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۲۲۳۵۴
عضو مجمع اصولگرایان مجلس:

ضرر تحریم ایران برای کشورهای اروپایی مضاعف است

خبرگزاری رسا ـ نماینده اصولگرای مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسأله تحریم ایران از سوی کشورهای اروپایی گفت: واردات ایران از کشورهای اروپایی زیاد نبوده و بنابراین در اثر تحریم، ضرر قابل توجهی برای ایران وجود ندارد.
ضرر تحریم ایران برای کشورهای اروپایی مضاعف است
احمد علی مقیمی، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خصوص تحریم نفتی ایران توسط اروپا گفت: از زمان ظهور انقلاب اسلامی تحریم و تهدید نیز با انقلاب متولد شد؛ بنابراین تحریم موضوع جدیدی برای ما نبوده و با شدت و ضعف هایی به صورت دائم طی سی وسه سال گذشته وجود داشته است.

وی افزود: با نزدیک شدن زمان انتخابات در ایران این تحریم ها برای وارد کردن فشار بر مردم ایران صورت می گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان ایران، بانک ها و شرکت های ایرانی را تحریم کردند این در حالی است که شرکت های اروپایی متعددی در حال مذاکره با کشورمان برای فهالیت های اقتصادی هستند، علت این امر را می توان به آگاهی کشورهای اروپایی از ضرر مضاعف تحریم برای خود آن ها نسبت به کشور ایران ذکر کرد.

نماینده اصولگرای مجلس در مجلس تصریح کرد: واردات ایران از کشورهای اروپایی زیاد نبوده و بنابراین در اثر تحریم، ضرر قابل توجهی برای ایران وجود ندارد./955/پ202/ج
ارسال نظرات