۰۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۲۳۷۶۴
جانشین ولی فقیه در سپاه:

حضور روحانیان مجاهد ویژگی مهم لشکر 31 عاشورا بود

خبرگزاری رسا ـ جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: لشکر عاشورا زیر پرچم ولایت بیشترین و شایسته‌ترین دستاورد معنوی و ارزشی را تقدیم ملت کرده است.
شهداي روحاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حاج‌صادقی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، روز گذشته در یادواره شهدای شمال غرب کشور در اردبیل اظهار داشت: سراسر دوران 8 سال دفاع مقدس یادآور مجاهدت غیورمردان آذربایجانی بوده که اجازه هیچگونه تجاوز و جسارت را به دشمنان ندادند.

وی با اشاره به مجاهدت رزمندگان لشکر عاشورا در عملیات های بدر، خیبر، کربلای 4 و 5 تصریح کرد: شاخصه و ویژگی ممتاز لشکر 31 عاشورا حضور روحانیان در سنگر‌های مقابله با دشمن و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان بود که جلوه های زیبایی از وحدت و همدلی آذربایجانی را به تصویر کشید.

حجت الاسلام حاج‌صادقی ادامه داد: دلاور‌مردان لشکر عاشورا با تبعیت از بزرگ پرچمدار کربلا افتخار آفریدند و همیشه زیر پرچم ولایت بیشترین و شایسته‌ترین دستاورد معنوی و ارزشی را تقدیم ملت کرده است، شهدای این لشکر حرکت از خاک به مقصد افلاک معنا بخشیدند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه قیمت هر انسان را به میزان تلاش و مجاهدت در رسیدن به ملکوت و جدا شدن از خاک است، گفت:روح عبادت تقرب به سوی خدا است، اگر در خضوع، رکوع و سجود خود چنین انگیزه‌ای را نداشته باشیم به یقین عمل ما رنگ الهی نگرفته و در آن فضا در جا زده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه عاقبت به خیری در تبعیت از ولایت خلاصه شده است، اظهار داشت: آنهایی که مقدم یا مؤخر بر ولایت حرکت می‌کنند همیشه شکست می‌خورند، جاماندگان از قافله شهدا نباید در صحنه ولایت‌مداری و همسو شدن با آرمان انقلاب اسلامی مردود شوند.

حجت الاسلام حاج‌صادقی پیام شهدا را تبری جستن از دشمنان و ولایت‌مداری دانست و افزود: دشمن سعی می‌کند با حیله‌ها و نیرنگ‌های مختلف پیوند امت با امامت را سست و از هم پاشیده نشان دهد ولی در این مسیر خود ناکام مانده است، به عبارت دیگر دشمن؛ زخم خورده فرهنگ عاشورا و پیام مهدویت و انتظار است.

وی در پایان تقدیم 200 هزار شهید در جنگ تحمیلی را نعمت واقعی برای ملت ایران دانست و تصریح کرد: باید به خانواده‌های شهدا تبریک بگوییم، چرا که فرزندان به عنوان مقربان درگاه الهی تربیت کردند و عزت و افتخار حقیقی ملت ایران را موجب شدند./935/پ202/س
ارسال نظرات