۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۲۴۴۴۲
عضو جامعه مدرسین:

حضور پرشور در انتخابات عقب نشینی اتحادیه اروپا را به دنبال خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتخابات را نماد مشارکت مردم در توسعه مراحل سیاسی و اجتماعی دانست و تاکید کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای موجب عقب نشینی استکبار و اتحادیه اروپا خواهد شد.
حضور پرشور در انتخابات عقب نشینی اتحادیه اروپا را به دنبال خواهد داشت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین نظری شاهرودی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز ضمن حضور در پای صندوق های رای و انداختن رای به صندوق سیار شماره 408 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشارکت زیر ساخت توسعه به حساب می آید و اگر مشارکت مردم نباشد زیر ساخت های توسعه فراهم نخواهد شد.

این استاد حوزه علمیه قم انتخابات را نماد مشارکت مردم در مسائل سیاسی و اجتماعی دانست و یاد آور شد: کسانی که رفع فقر بهبود رفاه و اشتغال را می خواهند باید در این عرصه مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین نظری شاهرودی با حساس توصیف کردن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: چندی پیش غرب و اتحادیه اروپا جمهوری اسلامی ایران را تحریم نفتی کردند اما باید توجه داشت که این مردم اند که تعیین کننده هستند.

وی همچنین خواستار حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای شد و گفت: مشارکت وسیع و حضور گسترده مردم در این عرصه موجب عقب نشینی استکبار و اتحادیه اروپا می شود اما اگر خدایی ناکرده مشارکت مردم وسیع نباشد دچار مشکلاتی خواهیم شد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات