۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۲۵۱۲۸
آیت الله نورمفیدی:

حضور حداکثری مردم در انتخابات پایان توهم کشورهای غربی علیه نظام اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در 12 اسفند گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به توهمات کشورهای غربی در خصوص نظام اسلامی پایان داد.
آيت الله نورمفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با تجلیل از حضور حماسی ملت ایران در انتخابات 12 اسفند گفت: مشارکت بیش از 65 درصدی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی وظیفه منتخبان ملت را در راه برداشتن مشکلات موجود مردم به خصوص مشکلات معیشتی آنها سنگین تر می کند.
 
نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه سخنان خود به دیدار اخیر نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری از حضور میلیونی مردم در انتخابات صمیمانه تشکر و قدردانی کردند.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در این انتخابات دارای ابعاد مثبت گسترده ای برای انقلاب اسلامی در سطح منطقه ای و جهان داشت که از مهم ترین آنها می توان به از بین رفتن توهمات کشورهای غربی متخاصم با ایران اشاره کرد چرا که آنها تصور می کردند با فشارهای بی شمار اقتصادی همچون تحریم های مختلف که بر ملت ایران وارد کرده اند می توانند انگیزه حضور در پای صندوق های رای را از ملت بزرگ و فهیم ایران بگیرند اما به فضل الهی و بصیرت مردم کشورمان شاهد نقش بر آب شدن این توطئه همچون دیگر نیرنگ ها نیز بودیم.

امام جمعه گرگان ادامه داد: از دیگر آثار مثبت حضور مردم در پای صندوق ها از بین رفتن تصورات اشتباهی بود که برخی از افراد چه در داخل کشور و چه در خارج کشور مبنی بر این که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 دیگر مردم شور و شوق حضور در انتخابات بعدی را ندارند اما این حضور میلیونی باعث شد این افراد پی به تصورات غلط و اشتباه خود ببرند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نکته پایانی که در خصوص انتخابات اخیر می توان به آن اشاره کرد افزایش بصیرت مردمی در مقاطع مختلف سیاسی و اجتماعی است و این رشد آن را می طلبد که نمایندگان منتخب مردم در مجلس نهم تمام وقت خود را در راه خدمت به مردم صرف کنند و از پرداختن به مسائل حاشیه ای که اولویت کاری آنها نیست به جد پرهیز کنند.

 آیت الله نورمفیدی در ادامه به مسائل پیرامونی دولت آمریکا پرداخت و گفت: دشمنی دولت آمریکا با ملت و دولت ایران بر همگان روشن است چرا که صهیونیست ها در مراکز قدرت و تصمیم گیری دولت آمریکا نفوذ کرده اند و شاهد این امر اتخاذ سیاست تشدید تحریم ایران به خصوص تحریم نفتی ایران است.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به تحریم نفتی ایران از سوی دولت آمریکا و کشورهای اروپایی یادآور شد: شواهد امر نشان می دهد که این تحریم ها نه تنها باعث تضعیف اقتصاد ایران نشده است بلکه موجب تضعیف اقتصاد کشورهای تحریم کننده به خصوص کشورهای اروپایی شده چرا که کشورهایی همچون ژاپن، کره جنوبی و هندوستان نیاز نفتی خود را از کشورمان تأمین می کنند.
 
خطیب جمعه گرگان در خطبه اول با اشاره به سخنان امیر مؤمنان(ع) در نهج البلاغه گفت: اگر انسان ها بتوانند درآمدی که به دست می آورند در راه خشنودی خداوند و رضایت مردم هزینه کنند نعمت الهی را کسب کرده اند و اگر در راه کسب درآمد به خشنودی خداوند و رضایت خلق توجه نکنند این نعمت نیست بلکه نقمت است که نمونه بازر این نعمت الهی را اما حسین(ع) در کربلا و روز عاشورا کسب کردند و به کمال الهی رسیدند./950/پ201/س
ارسال نظرات