۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۲۶۸۰۱
مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت:

مواضع صریح و شجاعانه رهبری از عوامل موفقیت ایران در مذاکرات هسته ای بود

خبرگزاری رسا ـ حجت مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت گفت: مواضع صریح و شجاعانه رهبری، یکپارچگی مردم، جدیت دولت و مجلس در صیانت از حقوق هسته ای و مشارکت 64 درصدی مردم در انتخابات، مولفه ایستادگی و پایداری در برابر فشارها و تهدیدات از عوامل موفقیت ایران در مذاکرات اخیر بود.
حجت الاسلام قهرمان احمدي مشاور استاندار آذربايحان شرقي در امور روحانيت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت امروز در جمع مدیران و مسؤولان شهرستان هریس اظهار داشت: تمامی توفیقات نظام اسلامی به برکت رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه ای و مجاهدت شهدا بوده است.

وی با بیان اینکه تداوم راه و آرمان امام و شهدا رمز موفقیت نظام بوده است، خاطر نشان کرد: مذاکرات اخیر ایران اسلامی با گروه 1+5 در استانبول نشان از اوج عزت و موضع اقتدار کشورمان در مواجهه با مذاکره کنندگاه غربی بوده است.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه کشورهای غربی به مرحله ای از استیصال در مقابله با ایران رسیده اند، خاطر نشان کرد: غرب برای نخستین بار حق غنی سازی جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت شناخت، البته اگر این امر نیز اتفاق نمی افتاد، نظام اسلامی این حق را برای خود ممحفوظ می دانست.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت با تاکید بر اینکه غرب باید دوگانه گویی را کنار بگذارد، گفت: غرب باید برای نشان دادن حسن نیت خود در پذیرش واقعی این حق، تحریم هایی که به بهانه فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران برقرار کرده را لغو کند.

حجت الاسام احمدی ادامه داد: مواضع صریح و شجاعانه رهبری، یکپارچگی مردم، جدیت دولت و مجلس در صیانت از حقوق هسته ای و مشارکت 64 درصدی مردم در انتخابات، مولفه ایستادگی و پایداری در برابر فشارها و تهدیدات از عوامل موفقیت ایران در مذاکرات اخیر بود.

وی خاطرنشان کرد: البته دستیابی به غنی سازی اورانیوم برای تولید سوخت 20 درصد هسته ای و ابتکار عمل ایران اسلامی در بازار نفت و واکنش مبتکرانه در مقابل تحریم نفتی از دیگر عوامل موفقیت جمهوری اسلامی در مذاکرات استانبول بود.

امام جمعه هریس در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل اظهار داشت: سپاه علاوه بر فعالیت های رزمی و دفاعی و آموزشی در عرصه های مختلف سازندگی از جمله سد سازی، راهسازی، پروژه های کشاورزی، تولید قطعات صنعتی نیز حضور فعال دارد.

وی سپاه را حافظ مرزهای عقیدتی کشور دانست و گفت: سپاه از بدو تاسیس خود با درک شرایط حساس و ویژه آن مقطع توانست بر عوامل تهدید آمیز انقلاب فایق آید، امروز نیز با توجه به مقتضیات زمان باید بتواند، خود را برای نقش آفرینی در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن آماده سازد./935/پ202/س
ارسال نظرات