۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۲۸۴۴۸
مدیر مؤسسه ولاء منتظر:

منیت و عدم خودساختگی اخلاقی عامل بروز اختلافات است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر منیت و عدم خودساختگی اخلاقی را عامل بروز اختلافات دانست و امیدواری دشمنان و نا امیدی مردم و دوستداران نظام اسلامی را از آفات مهم اختلاف بین مسؤولان ذکر کرد.
رضا عزت زماني
حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی، مدیر مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، وجود اختلاف سلایق بین مسؤولان را امری طبیعی دانست و در عین حال نسبت به تبدیل شدن این امور به تنازع و اختلاف هشدار داد.

وی با بیان اینکه اگر جهت‌گیری تمام افراد به یک سمت باشد آفت‌های اختلاف سلیقه کمتر می‌شود، به تبیین پیامدهای ناگوار علنی کردن اختلافات از سوی مسؤولان پرداخت و ادامه داد: امیدواری دشمنان انقلاب بزرگ ترین آفتی که اختلاف مسؤولان به همراه دارد.

وی با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور افزود: اختلاف مسئولان در این برهه زمانی که ما از هر سو تحت فشار و هجمه دشمنان هستیم، امری معقولانه نیست و تنها دشمنان را امیدوار می کند.

مدیر مؤسسه ولاء منتظر نا امید شدن مردم را دومین آفت اختلاف مسؤولان دانست و خاطرنشان کرد: البته مردم ما نشان داده‌اند که با نهایت آرامش می‌توانند بر طوفان‌های مختلف غلبه کنند و جریان‌های جدیدی به وجود آورند مانند ترکیب مجلس نهم که آن را به کلی تغییر دادند.

وی اظهار داشت: اگر مردم احساس کنند مسؤولانی که با شعارهای رنگین خدمت به آنان به میدان آمدند، دچار اختلاف هستند، نسبت به آنان دل‌سرد می‌شوند.

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی با بیان این‌که مرجع حل اختلافات رهبری هستند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با رهنمودها و اشاراتی که به مسئولان دارند، آنان را از اختلافات بر حذر داشته‌اند، مسؤولان باید بدانند عمل به راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب به نفع و صلاح خودشان است.

وی با اشاره به این‌که سبب اختلافات منیت و عدم خودساختگی اخلاقی است اضافه کرد: متاسفانه برخی از افراد با وجود اینکه می دانند خودرأیی به مصالح اصلی نظام ضربه می‌زند اما با این وجود از آن نمی‌گذرد.

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی بیان داشت: گاهی یک فرد با یک حرف نسنجیده زحمات مقام معظم رهبری و زحمات مردم را به چالش می‌کشاند و حاضر نیست از خودرأیی بگذرد و این ناشی از منیت در رفتار انسان است. /914/303/ج
ارسال نظرات