۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۱۲۹۷۰۸
با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان؛

همایش بزرگ طلاب و فضلای استان همدان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان همایش بزرگ طلاب و فضلای استان همدان برگزار شد.
همايش


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بزرگ طلاب و فضلای استان همدان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این همایش حجت‌الاسلام نقوی مسؤول دفتر امام جمعه همدان به ارائه گزارشی از عملکرد این دفتر پرداخت و گفت: مردم در مواجهه با مشکلات روزمره دفتر امام جمعه را پناه‌گاهی برای خود می‌دانند تا به مشکلات آنها رسیدگی شود.

حجت‌الاسلام نقوی ادامه داد: مراجعات به دفتر امام جمعه همدان غیر قابل مقایسه با دیگر استان‌ها است و حتی در غیر ساعات اداری نیز مردم به این مکان رجوع می‌کنند.

مسؤول دفتر امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: امام جمعه همدان در بسیاری از مواقع به صورت مستقیم با مردم دیدار می‌کند و پی گیر حل مشکلات آنها است.

وی برگزاری یادواره شهدای استان را از دیگر اقدامات مهم فرهنگی استان همدان توصیف کرد و ابراز داشت: حضور نماینده ولی فقیه در مدارس علمیه استان سبب دلگرمی طلاب حوزه‌های علمیه شده و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی از نزدیک با مشکلات و نیازهای‌ آنها آشنا می‌شود.

حجت‌الاسلام نقوی حضور امام جمعه همدان در مناطق سنی نشین غرب کشور را سبب اتحاد و همدلی دانست و عنوان کرد: در گذشته شاهد مشکلاتی در این مناطق بودیم اما امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی بسیاری از اختلافات حل شده است.

وی در پایان عملکرد استان همدان در بحث فتنه 88 و مبارزه با انحراف مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: امام جمعه همدان در این ایام با بصیرت به روشنگری مردم و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری پرداخت و مردم ولایت مدار همدان در روز هفتم دی ماه با مسؤولیت دفتر امام جمعه وارد عرصه شدند و علیه فتنه‌گران به پا خواستند.

حجت‌الاسلام رضوی مهر به نمایندگی از مجمع نمایندگان طلاب در ادامه این همایش طی سخنانی رسیدگی بیش از پیش نماینده ولی فقیه در استان همدان برای رسیدگی به طلاب استان را خواستار شد و گفت: یکی از نیازهای طلاب استان همدان تأسیس مرکزی است تا مشکلات طلاب از لحاظ مشاوره فرهنگی، تحصیلی بر آورده شود.

وی همچنین افزود: امروز استان همدان نیازمند حضور و تبلیغ روحانیت است و طلاب همدانی که در حوزه علمیه قم مشغول تحصیل هستند برای ترویج احکام دینی و هدایت مردم به این امر مقدس تبلیغ مبادرت کنند.

حجت‌الاسلام رضوی مهر در پایان خاطرنشان کرد: استان همدان نخستین استانی است که اتوماسیون شناسایی طلاب را راه اندازی کرده و طلاب استان را بوسیله پیامک خبر رسانی می‌کند./927/پ202/ن

ارسال نظرات