۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۳۰۱۹۶
ویژه طلاب؛

اردوی تابستانی روش جوشش قرآنی و روایی در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مرکز علمی نهج‌الثقلین از برگزاری اردوی تابستانی ویژه طلاب، با عنوان «روش جوشش قرآنی و روایی» در مدرسه علمیه معصومیه خبر داد.
 مدرسه معصوميه قم


به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام میرزا محمد شیریزدانی، مسؤول مرکز علمی نهج‌الثقلین با اعلام این خبر به ویژگی‌های این اردوی علمی پژوهشی اشاره و تصریح کرد: در این اردو با استفاده از اساتید مجرب به صورت روش‌مند شرکت‌کنندگان در اردو با متون اصلی اسلامی و با شیوه‌های استخراج محتوای اسلامی از متون اصلی قرآنی و روایی آشنا می‌شوند.

وی آشنایی متقاضیان با شیوه‌های پژوهشی روش‌ جوشش قرآنی و روایی در کارگاه، اتقان تحقیقات و پژوهش‌ها با استناد به تفاسیر و منابع معتبر اسلامی و برگزاری کارگاه‌های آشنایی با فرق انحرافی را از دیگر ویژگی‌های این اردو برشمرد.

مسؤول مرکز علمی نهج‌الثقلین تأکید کرد: از آنجا که نزدیک به یک سال است که این آموزش‌ها به صورت کاربردی برای طلاب ارایه می‌شود، امیدواریم با کمک مسؤولان حوزه این آموزش‌ها در سیستم آموزشی حوزه گنجانده شود تا زمینه تحول در علوم دینی حوزوی ایجاد شود و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، زمینه اسلامی سازی علوم انسانی به وسیله این دو روش انجام پذیرد.

وی با بیان اینکه در این اردوها طلاب پایه 2 به بالا می‌توانند شرکت کنند اظهار کرد: طلاب علاقه‌مند برای حضور در این اردوی قرآنی تا 25 خردادماه می‌توانند برای ثبت نام به واحد قرآن و عترت مدرسه معصومیه مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام شیریزدانی در پایان تصریح کرد: زمان برگزاری این اردوها از 31 خردادماه تا 14 تیر در مدرسه علمیه معصومیه واقع در بلوار امین- ابتدای خیابان جمهوری است. /907/د103/ی

ارسال نظرات