۱۲ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۱۳۱۹۸۹
خبرگزاری فرانسه:

رزمایش ایران هشدار جدی به تهدیدهای نظامی اسرائیل و آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ خبرگزاری فرانسه در گزارشی از برگزاری مانور نظامی سپاه پاسداران با اشاره به توان بالای موشکی ایران نوشت: این مانور هشداری جدی به تهدیدهای نظامی اسرائیل و آمریکا است.
مانور

 

به گزارش خبرگزاری رسا، برگزاری رزمایش موشکی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با نام پیامبر اعظم7 بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت به طوری‎که خبرگزاری رسمی فرانسه با انعکاس آن نوشت: رزمایش سپاه ایران هشدار و اخطار به تهدیدهای نظامی اسرائیل و آمریکا است.

 

این خبرگزاری با اشاره به تهدیدات اخیر رژیم اسرائیل به ایران ادامه داد: ایران در پاسخ به تهدیدات بارها گفته است که در صورت حمله اسرائیل تمامی نقاط این کشور را هدف موشک های دوربرد خود قرار می دهد.

 

خبرگزاری فرانسه بااشاره به توان ساخت موشک های پیشرفته در ایران افزود: ایران در این رزمایش پیشرفته ترین موشک های خود را آزمایش خواهد کرد .

 

این خبرگزاری همچنین با اشاره به تحریم های غرب علیه ایران نوشت: آمریکا تحریم های سختی از جمله لغو خرید نفت ایران از سوی کشورهای اروپایی را کلید زده و ایران نیز تهدید کرده است که تنگه هرمز را خواهد بست و این مسأله اوضاع منطقه را پیچیده تر خواهد کرد./982/ب902/ک
 

ارسال نظرات