۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۳۳۷۰۵
مدیر کل اوقاف لرستان:

مبلغان پیامدهای استفاده از ماهواره را هشدار دهند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به این که بخشی از معضلات جامعه مربوط به ماهواره و هجمه های فرهنگی غرب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است، تأکید کرد: مبلغان معضلات ناشی از استفاده ماهواره را به مردم و خانواده ها هشدار دهند.
حجت الاسلام مرتضي محمديان، مدير کل اوقاف و امور خيريه استان لرستان

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام مرتضی محمدیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان در نشستی که صبح امروز در این اداره برگزار شد، به اعزام مبلغ از سوی این اداره همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: به مبلغان اعزامی به مناطق مختلف تأکید شده است تا محور سخنان خود را معضلات فرهنگی موجود در جامعه، آثار مخرب و راهکار های مقابله با آن قرار دهند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به این که بخشی از معضلات جامعه که شاهد آن هستیم مربوط به ماهواره و هجمه های فرهنگی غرب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است تأکید کرد: مبلغان معضلات ناشی از استفاده ماهواره را به مردم و خانواده ها هشدار دهند.

مبلغان مردم را نسبت به فرقه های انحرافی هوشیار کنند

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به رواج اندیشه ها و عرفان های انحراف اظهار داشت: سال های زیادی است که مسأله ترویج فرق انحرافی پدید آمده و مورد غفلت واقع شده است؛ به گونه ای که این عرفان‌های انحرافی در میان عده ای ریشه دوانده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان در ادامه تصریح کرد: مبلغان باید با پاسخ به شبهات، اذهان مردم نسبت به این مسائل را پاک سازی کنند.

وی برگزاری محافل ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن در امامزادگان و برگزاری جلسات تفسیر قرآن در بقاع متبرکه استان را از دیگر برنامه های این اداره در ماه مبارک رمضان عنوان کرد./9464/پ202/س

 

ارسال نظرات