۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۳۴۰۴۰
از سوی مؤسسه ولاء منتظر؛

تحلیل سینمای هالیوود منتشر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کتاب تحلیل سینمای هالیوود، نوشته جواد امیر خندقی در چهار جلد از سوی مؤسسه ولاء منتظر منتشر می‌شود.
مؤسسه فرهنگي ولاء منتظر


 به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عزت زمانی، مدیر عامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) با اعلام رونمایی و چاپ سه عنوان کتاب از سوی واحد انتشارات بیان داشت: این آثار شامل " در قلمرو دفاعیات امام خمینی" نوشته محمد مهدی بهداروند،" دفاع مقدس رخداد عظیم " نوشته سرلشگر فیروزآبادی، و "جنگ و قطعنامه های سازمان ملل متحد" نوشته سردار احمد سوداگر است.

وی با بیان اینکه کتاب " دانش تحصیل دانش" اثر دیگر این موسسه است، گفت: 15 عنوان کتاب نیز تا پایان ماه مبارک رمضان توسط این موسسه منتشر خواهد شد که چهار جلد کتاب با موضوع سینما و با عنوان " تحلیل سینمای هالیوود" نوشته جواد امین خندقی خواهد بود.

 عزت زمانی افزود: از دیگر کتب در دست انتشار، کتاب "عصر امام خمینی" است که با قطع  پالتویی و در پنج جلد منتشر می شود، این کتاب سالهای گذشته در قطع وزیری به چاپ رسیده بود که  برای استفاده بهتر از این کتاب، پنج بخش آن را به صورت پنج جلد مجزا منتشر خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: همچنین 2 کتاب " منشور فرهنگ از دیدگاه امام خمینی(ره)"  و " منشور فرهنگ از دیدگاه مقام معظم رهبری" از دیگر آثار چاپی این موسسه تا پایان ماه رمضان خواهد بود.

مدیر عامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) با بیان اینکه کتاب " وظایف متقابل حوزه و نظام از دیدگاه مقام معظم رهبری" اثر دیگری است که جلد اول این کتاب سال گذشته با عنوان" وظایف متقابل حوزه و نظام از دیدگاه امام خمینی(ره)" چاپ شده است، گفت: همچنین کتاب "خروش عزت" اثر چاپی دیگری است که  در مورد بیانات رهبری و تحلیل ایشان پیرامون بیداری اسلامی است.

ایشان در پایان ضمن اشاره به اینکه کتاب " شناخت و بررسی شیطان پرستی" از دیگر آثار این موسسه است، اضافه کرد: همچنین کتاب های " هزار و نه "، " کانال و مهتاب" و "خمپاره خواب آلود" به صورت رمان دفاع مقدس، نوشته اکبر صحرایی تا پایان تابستان منتشر می‌شود./919/د102/ن

ارسال نظرات