۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۳۴۳۶۸

برگزاری نشست «بررسی داستان در قرآن» در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن

خبرگزاری رسا ـ نشست «بررسی داستان در قرآن» از سوی بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود.
يازدهمين نمايشگاه قرآن و علوم قرآني در ساري

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در ایام برگزاری نمایشگاه 45 نشست تخصصی را با موضوعات قرآنی برگزار می‌کند.

بنا بر این گزارش، در ادامه این سلسله نشست‌ها نشست نشست «بررسی داستان در قرآن» برگزار می‌شود؛ دبیر اجرایی این نشست علمی حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد بطحایی، داستان نویس و مدرس ادبیات داستانی، است و سید محمد حسینی، داستان نویس، مدرس، پژوهشگر داستان و نویسنده کتب «آبی تر از گناه» و «ریخت‌شناسی قصه‌های قرآن» و حسن محمودی، داستان نویس، منتقد ادبی و نویسنده کتاب‌های «کورها تا حاشیه جاده آمده‌اند» و «قصه‌های آبی» به عنوان کارشناس حضور دارند.

شخصیت‌پردازی در داستان‌های قرآنی، داستان‌پردازی در قرآن کریم، تعلیق و جذابیت در داستان‌های قرآن، ساختار داستان‌های قرآن کریم، نمادپردازی در قرآن کریم و بررسی مفهوم نماد در قرآن و سینما، تصویرپردازی مفاهیم ماورائی در داستان‌های قرآن از جمله موضوعات مورد بررسی در این نشست تخصصی است.

لازم به ذکر است، نشست «بررسی داستان در قرآن» پنج‌شنبه، 12 مردادماه، ساعت 18:30 در سالن نشست‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود./919/د103/ن

ارسال نظرات