۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۱۳۵۳۶۸
آیت الله موسوی جزایری:

حساسیت راهپیمایی روز قدس از 22 بهمن بیشتر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری حضور در راهپیمایی روز قدس را لبیک گویی به امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دانست و گفت: در برهه کنونی هم زمانی روز قدس با بیداری اسلامی به حساسیت های این روز بزرگ افزوده است.
آيت الله موسوي جزايري ، نماينده ولي فقيه در خوزستان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس که روز گذشته با حضور مسؤولان اجرایی و فرهنگی در اهواز برگزار شد، با مهم خواندن برگزاری باشکوه روز قدس ابراز داشت: در تاریخ ایران اسلامی راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس از اهمیت بسیاری برخوردار است.

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان تأکید کرد: برجستگی و حساسیت روز قدس نسبت به راهپیمایی 22 بهمن بیشتر است؛ چراکه روز قدس دارای ابعاد جهانی است و سبب اتحاد جهان اسلام می شود.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان روز قدس را مظهر وحدت و اتحاد جهان اسلام و مسلمانان دانست و گفت: در برهه کنونی جهان اسلام به این باور رسیده است که باید دعوت حضرت امام خمینی(ره) در روز قدس را اجابت و لبیک بگوید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: خوشبختانه در کشور عراق راهپیمایی روز قدس به صورت گسترده در شهرهای بغداد، بصره، نجف، کربلا و کاظمین برگزار می شود که نشان از نفوذ اندیشه های قدسی امام خمینی(ره) در دل ملت ها است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری حضور در راهپیمایی روز قدس را لبیک گویی به امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دانست و گفت: در برهه کنونی هم زمانی روز قدس با بیداری اسلامی و بهار عربی کشورهای اسلامی به حساسیت های این روز بزرگ افزوده و حضور در آن بسیار حائز اهمیت است.

پیروزی قطعی اسلام در راه است

آیت الله موسوی جزایری بخش دیگری از سخنانش را به تبیین اوضاع کنونی کشورهای درگیر در موج بیداری اسلامی اختصاص داد و گفت: در کشور مصر کش و قوس های فراوانی وجود دارد و جای هیچ گونه یأس و نا امیدی نیست که به زودی شاهد پیروزی قطعی اسلام خواهان خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که در انتخابات ریاست جمهوری مصر احمد شفیق، نخست وزیر مزدور حسنی مبارک نیمی از آراء اخذ شده را به خود اختصاص داد تصریح کرد: وقتی مزدور حسنی مبارک در انتخابات نیمی از آراء را به خودش اختصاص می دهد به منزله حضور برخی عوامل شیطانی در مصر می باشد که پاکسازی کامل آنها زمان بر است.

مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه خوزستان با اشاره به حضور گسترده تروریست ها در کشور سوریه، اهمیت روز قدس را در برهه کنونی بسیار مهم برشمرد و گفت: وقتی رذالت و پستی حکام فاسق و مرتجع کشورهای عربی را در سوریه مشاهده می کنیم، دل هایمان به رنج می آید که مسئله حضور در روز قدس را پر رنگ تر می کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حکام مرتجع عربستان و قطر را جاسوس و مزدور آمریکا و اسراییل در منطقه معرفی کرد و گفت: جاسوسی حکام فاسد عرب در منطقه کاملا مشهود است و همه اقدامات تروریستی در سوریه با چراغ سبز آمریکا و بازیگری حکومت آل سعود در این کشور انجام می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان ساخت: سوریه نقطه مرکزی مقاومت ضد اسراییل است و برای نابودی این کانون محکم و استوار عربستان به فرمان آمریکا و اسراییل در حال مجری گری این برنامه از پیش طراحی شده دشمن اسلام و مسلمانان است.

امام جمعه اهواز با تأکید بر این که در برهه کنونی ارتش سوریه قدرت مند ترین ارتش دنیای عرب می باشد و این خود زنگ خطری برای اسراییل است ابراز داشت: شاید تصور می کردیم که اسراییل برای دفاع از ارتش خود، سوریه را بمباران و تسخیر کند، اما هرگز فکر نمی کردیم که عربستان و قطر به صورت مستقیم مجری این کشتارها و قتل عام ها باشند.

آیت الله موسوی جزایری به نقش تأثیرگذار ترکیه در اقدامات تروریستی سوریه اشاره و تصریح کرد: اوایل شکل گیری دولت جدید ترکیه رجب طیب اردوغان با نام اسلام دهان مردم جهان را بست و نگاه ها را معطوف این کشور کرد و آن سناریوی جعلی شیمون پرز را طراحی کرد.

ترکیه مزدور شاخصی برای امریکا شده است

وی تأکید کرد: در برهه کنونی مشاهده می شود همان اردوغانی که شیمون پرز را در یک مجمع بین المللی تروریست و قاتل خطاب می کند، در حال انجام مأموریت های تروریستی علیه سوریه است به طوری که نقش سازنده ای را در این زمینه اعمال کرده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: دیگر ترکیه نمی تواند با لباس اسلام آمریکایی به ملت ها دروغ بگوید؛ چراکه این کشور در منطقه خاورمیانه و اقدامات تروریستی سوریه به یک مزدور شاخص و ویژه تبدیل شده است و یک عده تروریست را به جان ملت و کشور سوریه انداخته اند.

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر این که استکبار جهانی خود معلم شیطان و  درحال شیطان پروری در جهان است بیان داشت: از نظر استکبار جهانی طرفداران اسراییل محبوب ترین افراد عالم هستند، اما مخالفان این کشور افرادی بی ارزش تر از حیوان اند.

روز قدس صحنه بروز صلابت و اقتدار ایران اسلامی به جهان است

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان به دروغ پردازی های شبکه های خبری العربیه و الجزیره اشاره و تأکید کرد: در راهپیایی روز قدس ملت ایران بار دیگر صلابت و اقتدار خود را به جهانیان نشان خواهد داد که این خود هدف اصلی حضور می باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این در روز قدس وظایف فراوانی مترتب ملت ایران است، نشان دادن اقتدار و صلابت اسلامی و ایرانی، پشتیبانی از جبهه های مقاومت اسلامی سوریه، حزب الله و فلسطین و دفاع از مظلومان عالم را مهم ترین این ظایف دانست.

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنانش به تحریم اقتصادی دشمنان اشاره و تصریح کرد: آنچه که غربی ها در رسانه های خود هیاهو می کنند مبنی بر این که ایران در بحران بسیار بدی به سر می برد، دروغ پردازی و یک نوع دل خوشی برای آنها است.

امام جمعه اهواز با اشاره به گرانی های اخیر در کشور بیان داشت: هدفمندی یارانه ها سبب گرانی سرسام آور اجناس و اقلام مصرفی شده است، ولی این طرح در آینده برکات و منافع فراوانی را برای ایران اسلامی خواهد داشت.

آیت الله موسوی جزایری با تأکید  بر این که در برهه کنونی در حال عبور از فشار اقتصادی هستیم ابراز داشت: تحریم های دشمنان به آن شدت تأثیرگذار نبوده و این پدیده گرانی ها را خودمان به وجود آوردیم و عوامل آن داخلی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنانش با اشاره به تحریم نفتی ایران، اقتدار و  صلابت ایران را سبب درماندگی استکبار جهانی دانست و افزود: چندین کشور را از تحریم نفتی ایران معاف کردند و چندی پیش هم کشورهای شرق آسیا اعلام کرده اند قادر به عدم خریداری نفت ایران نیستند که این معنای بی اثر بودن تحریم ها است./9461/پ202/ع

ارسال نظرات