۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۳۵۸۱۰
مدیر عامل مؤسسه ولاء منتظر:

سلطه‌ فکری ایران بر انقلاب‌های منطقه باعث تزلزل جدی رژیم صهیونیستی شده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل مؤسسه ولاء منتظر با رو به زوال خواندن رژیم صهیونیستی اظهار داشت: همین حضور در صحنه ملت و سلطه‌ فکری ایران بر انقلاب‌های منطقه باعث تزلزل جدی اسراییل شده است.
رضا عزت زماني

 حجت الاسلام رضا عزت زمانی، مدیر عامل مؤسسه ولاء منتظر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، روز قدس را از شعائر اصلی و ایام الله ویژه دانست و در ادامه تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس در راستای حفظ شعائر الهی و در واقع پاسخی است به شنیدن صدای کمک طلبی مظلوم.


وی با توجه به بیداری رخ داده در جهان اسلام که در اقصی نقاط عالم در حال پیش روی است اظهار داشت: هر چه حضور در راهپیمایی روز قدس و ابراز انزجار از استکبار عمیق تر، فراگیرتر، عمومی تر و رساتر باشد اثر گذاری آن با توجه به سست شدن پایه‌های حکومت صهیونیستها  تأثیر بیشتری خواهد داشت و انرژی بیشتری را برای شکست نهایی دشمنان در سالهای آینده فراهم خواهد آورد.


مدیر عامل مؤسسه ولاء منتظرتصریح کرد: اسرائیل در روزگار افول و سقوط شدید خود به سر می‌برد و آنچه که امروز در جهان در حال وقوع است همچون اتفاقاتی که در مصر و لیبی و تونس رخ داد و همین حضور ملت 
و سلطه‌ی فکری ایران بر انقلاب‌های منطقه باعث تزلزل جدی اسرائیل شده است.


وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حمایت همه جانبه از دشمنان اسراییل افزود: حضرت امام(ره) تقیه را در بحث مبارزه با اسرائیل حرام اعلام کردند و به همین علت است که اکنون رهبر فرزانه انقلاب به وضوح در بیاناتشان از حمایت همه جانبه از دشمنان اسرائیل سخن می‌گوید.


این فعال فرهنگی با اشاره به نیت دول استکباری برای استحاله انقلاب های منطقه تصریح کرد: دول غربی به دنبال موج سواری بر امواج بیداری اسلامی هستند و راهپیمایی روز قدس می‌تواند کمک موثری برای حفظ جهت و محتوای حرکت بیداری اسلامی و رهایی سرزمین فلسطین باشد.


حجت الاسلام عزت زمانی با توجه به قرار گرفتن جهان در یک پیچ حساس تاریخی اظهار داشت: این پیچ تاریخی قرار است دنیای فرورفته در مادیات و بی‌دینی را به سمت خدا‌خواهی و دین مداری هدایت کند.


وی در پایان با اشاره به قدرت بالای جریان بیداری اسلامی از سرنگونی غریب الوقوع حکام مرتجع منطقه خبر داد./991/ت302/ع

ارسال نظرات