۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۳۶۸۴۳
آیت الله حیدری:

میزبانی اجلاس نم فصل جدیدی در دیپلماسی ایران اسلامی رقم زد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری با تأکید بر این که تبلیغات سوء استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران با برگزاری این اجلاس بزرگ خنثی شده است، اظهار داشت: این اجلاس فصل جدیدی را در روابط دیپلماسی ایران رقم خواهد زد و قدرت دیپلماتیک جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان خواهد داد.
آيت الله محسن حيدري

 

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس سران عدم تهعد در تهران، برگزاری این اجلاس را بزرگ ترین نشست و تجمع جهانی بعد از سازمان ملل دانست و گفت: اساس تشکیل این اجلاس مقابله با قدرت های استکباری و به چالش کشیدن قدرت پوشالی آنها است.

برگزاری اجلاس نم فصل جدیدی در روابط دیپلماسی ایران رقم خواهد زد

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که اکثر کشورهای عضو در این اجلاس شرکت کرده اند، ابراز داشت: حضور گسترده سران در این اجلاس بزرگ و جهانی پروژه استکبار جهانی مبنی بر منزوی جلوه دادن ایران اسلامی را خنثی کرد و میزبانی این اجلاس برای ایران افتخاری به شمار می آید.

استاد برجسته حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر این که تبلیغات سوء استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران با برگزاری این اجلاس بزرگ خنثی شده است، بیان داشت: این اجلاس فصل جدیدی را در روابط دیپلماسی ایران رقم خواهد زد و قدرت دیپلماتیک جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان خواهد داد.

مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه خوزستان در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: برگزاری این اجلاس همزمان با بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی را به فال نیک می گیریم و قطعا شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد با تدبیر و هم اندیشی مقامات ایرانی سبب تحکیم و استواری بیداری اسلامی در دنیای عرب خواهد شد.

احداث رسانه ای بی طرف و عدالت خواه ضد استکبار جهانی در اجلاس نم

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیشنهادی مبنی بر راه اندازی رسانه ای بین المللی و فراگیر به دور از منافع استکبار جهانی ارائه کرد و اذعان داشت: با توجه به این که در برهه کنونی همه رسانه های جمعی و گروهی بین المللی تحت سلطه استکبار و منافع بلوک های شرق و غرب حرکت می کنند لزوم احداث رسانه ای بی طرف و عدالت خواه در این اجلاس باید در دستور کار قرار گیرد.

آیت الله حیدری برگزاری اجلاس نم در تهران را سبب رونق بخشیدن به اقتصاد ایران و حرکت در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و گفت: در این اجلاس مقامات ایرانی باید با سیاست ها و تدبیر خود مساله تحریم نفتی ایران را از بین ببرند و با همکاری سران جنبش عدم تعهد اقتصاد سالم و ضد استکبار جهانی ایران شکوفا کنند./9461/پ302/ج

 

ارسال نظرات