۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۳۷۴۴۸
امام جمعه قصرشیرین:

بی‌خبری جوانان از حقیقت اسلام فضای تبلیغ عرفان‌های کاذب را فراهم می‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قصرشیرین با اشاره به گرایش جوانان به سوی نحله های انحرافی اظهار داشت: امروز دشمن در کمین است تا جوانان را به سوی خود بکشاند.
نحله هاي انحرافي و فريب جوانان

حجت الاسلام علی ملکی، امام جمعه قصرشیرین، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: مرحله جوانی یک مرحله تغییر و تحول است که در آن جوان ویژگی‌هایی همچون قدرت، شهوت و آرزو سبب می شود جوان مشتاق فراگیری مسائل مختلف شود.

وی با اشاره آسیب پذیر بودن دوران جوانی افزود: دشمن هم از این فرصت استفاده می کند و جهت گیری غلطی را به او ارائه می دهد. دل و فکر جوان آماده هر بذری است و دشمن هم با توجه به این مسأله اهداف خود را در دل او جای می دهد و او را به راه نادرست مبی کشاند.

امام جمعه قصرشیرین با اشاره به علت گرایش جوانان به سوی فرق انحرافی تأکید کرد: جوانانی که  به سوی نحله های انحرافی می روند از حقایق اسلام خبر ندارند و این علت اصلی گرایش آنها به سوی این نحله‌ها است.

حجت الاسلام ملکی بیان داشت: دین اسلام دینی است که  همه جزئیات عالم هستی در آن آمده است و اگر یک جوان با این حقایق آشنا شود دیگر سراغ فرقه‌های به وجود آمده از سوی آنها نخواهد رفت.

وی افزود: اصل نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای معنویت و کلام الهی و اهل بیت است و اگر جوانان ما به دعوت  دشمنان پاسخ مثبت بگویند به حقیقت دین اسلام و نظام اسلامی ایران بدبین خواهند شد.

امام جمعه قصرشیرین به نقش رهبری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه در دفع این تهاجم ها نقش بسزایی داشته اند و حتی پیش از به وجود آمدن این گرایش های انحرافی از تهدید دشمنان خبر دادند، حال اگر ما گفتار ایشان را که بر تقویت حوزه های علمیه و دانشگاه ها تأکید داشته اند سرمشق قرار دهیم در این مقابله جدی پیروز خواهیم شد.

وی در پایان بر آگاه سازی جوانان نسبت به دین اسلام از سوی مبلغان دینی تأکید کرد./957/ت302/س

ارسال نظرات