۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۳۷۹۰۱

بیداری اسلامی در کانال ندای اسلام رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ کانال ندای اسلام رادیو معارف در ویژه برنامه «بیداری اسلامی»، اهداف و نتایج اجلاس سران غیر متعهدها را بررسی می کند.
بيداري اسلامي در راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، مطالعه بیداری اسلامی و بررسی و تجزیه و تحلیل آن از مدت‌ها پیش در دستور کار قدرت‌هایی قرار گرفته که از آن احساس بیم و هراس داشته‌اند و هم اینان برای فهم و شناسایی بیداری اسلامی و یافتن راه‌های مقابله با این حرکت در تلاش هستند که این پیشرفت و بیداری امت اسلام در جهان را سرکوب و خاموش نموده و بر آنها حکومت کنند .

کانال ندای اسلام رادیو معارف در راستای آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان با اهداف جنبش‌های بیداری اسلامی و همچنین بررسی اهداف و نتایج شانزدهمین اجلاس سران غیر متعهدها در تهران ویژه برنامه «بیداری اسلامی Islamic Awakening» را در 17 برنامه روی آنتن خواهد برد.

در این برنامه با تحلیل بیانات مقام معظم رهبری در اجلاس سران غیر متعهدها، محورهای موضوعی احیای جنبش عدم تعهد و ادامه حرکت آن، استوارکردن همکاری‌های بین المللی، دستیابی به نظام بین المللی جدید، برقراری صلح بین المللی، انرژی صلح آمیز هسته‌ای، مسأله فلسطین و نجات جهان از ناامنی در میزگردی با کارشناسی  مهدی ترابی، اعجازحسین و قدرت الله حسنی بررسی می‌شود.

ویژه برنامه 17 قسمتی «بیداری اسلامی» به تهیه کنندگی و سردبیری مرتضی نمازی از 19 شهریور  روزهای دوشنبه‌‌ و پنج‌شنبه‌ ساعت 7:50 از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش خواهد شد.

شایان ذکر است، برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس)، از طریق پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.comو از طریق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فرکانس 12.437 گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی پخش می‌شود. /907/د102/ن

ارسال نظرات