۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۳۹۲۸۳

بررسی علت ساخت فیلم ضد پیامبر اسلام

خبرگزاری رسا ـ کانال ندای اسلام رادیو معارف در برنامه «فریب» به تحلیل علل ساخت فیلم بر ضد پیامبر مکرم اسلام می‌پردازد.
بررسي علت ساخت فيلم موهون به پيامبر راديو معارف
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در راستای ساخت فیلم موهن به پیامبر اعظم(ص) و واکنش جهان اسلام به این توهین آشکار دشمنان اسلام، کانال ندای اسلام برنامه «فریب Deceit» را جهت تحلیل و بررسی علل ساخت این فیلم و توهین به پیامبر گرامی اسلام برای مخاطبان انگلیسی زبان تدارک دیده است.
در این برنامه ضمن تحلیل علت‌ها و زمینه‌های ساخت این فیلم موهن، به پیام مقام معظم رهبری در این رابطه، وظایف مسلمانان در قبال این حرکت، نقش رژیم صهیونیستی در ساخت این فیلم و توطئه علیه اسلام و حرکت‌ها و جریان‌های مختلف در کشورهای اسلامی پرداخته خواهد شد. کارشناسان این برنامه آقایان اعجاز حسین، قدرت الله حسنی و دکتر مهدی ترابی از پژوهشگران و کارشناسان جهان اسلام هستند.
برنامه «فریب» به تهیه کنندگی و سردبیری مرتضی نمازی در 8 قسمت از 29 شهریور هر روز از ساعت 10:05 از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.
خاطرنشان می‌شود برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی«ست تاپ باکس»، از طریق پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com و از طریق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فرکانس 12.437 گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات «سمبل ریت» 27500 افقی پخش می‌شود./997/د102/ن
ارسال نظرات