۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۴۵۸۲۶

تحلیل پیام حج رهبری برای انگلیسی زبانان در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ کانال ندای اسلام رادیو معارف، پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره عظیم حج را در برنامه «بیداری اسلامی» تحلیل می‌کند.
پيام رهبر معظم انقلاب در حج

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، رهبر معظم انقلاب یکی از ویژگی‌های بارز حج امسال را بیداری اسلامی دانستند و تأکید کردند: با توجه به این رویداد مهم، امسال توطئه ایجاد اختلاف و بدبینی و تحریک احساسات میان امت اسلامی، برجسته‌تر خواهد بود و تنها راه غلبه بر این توطئه نزدیک‌تر شدن دل‌ها و تقویت همدلی است.

به همین منظور کانال ندای اسلام در برنامه «بیداری اسلامی ‌Islamic awakening» به تحلیل پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره عظیم حج برای مخاطبان انگلیسی زبان می‌پردازد.

در این برنامه که در 6 قسمت 30 دقیقه‌ای تدارک دیده شده علاوه بر تحلیل و بررسی پیام حج رهبر معظم انقلاب به موضوعاتی همچون سفر معنوی حج و خصوصیات آن در اصلاح فرد و امت اسلامی و ارتباط حج با مقوله بیداری اسلامی توسط  اعجاز حسین و مهدی ترابی کارشناسان این برنامه پرداخته خواهد شد.

برنامه «بیداری اسلامی» به تهیه‌کنندگی و سردبیری مرتضی نمازی در 6 قسمت از پنج‌شنبه 18 آبان هر روز از ساعت 7:55 از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.

در پی قطع غیرحرفه‌ای شبکه‌های برون مرزی ایران از ماهواره هاتبرد، برنامه‌های کانال ندای اسلام، از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی «ست تاپ باکس»، پایگاه اطلاع‌رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com و از طریق ماهواره بدر 5 در مدار 26 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 11881 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات «سمبل ریت» 27500 افقی و نرخ تصحیح اطلاعات 4/3 با فرمت MPEG4 قابل دریافت است./997/د102/ن

ارسال نظرات